Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie:

Jak zrobić tak by rozmazały się połączenia między texturami w "multi-sub object"?

Zwykle są ostro widoczne połączenia nie kiedy to dobrze ale częściej źle.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dołączyłem plik czerwone linie to miejsca połączeń chciał bym je jakoś rozmazać tak by ich niebyło widać(niebyły tak ostre).

Napisano

wrzuć texturę do Photoshopa i rozmyj krawędzie - wygeneruj mapę opacity i nałóż na swoją teksturę.

Napisano

Panie tweety, coś chyba kręcisz :) Mi się wydaję że kolega chce mieć płynne przejścia między poszczególnymi texturami, opacity tu nie poradzi. Ale trop jest dobry takie przejści można namalować w PS a potem dopiero nałożyć na obiekt. Mógłbyś równierz użyć materiału blend z maskę szachownicy z rozmytymi krawędziami.

Napisano

[+]

mea culpa! nie doczytałem tylko od razu walnąłem mowę na tema materiału "COMPOSITE".

najmocniej przepraszam za wprowadzenie w błąd. :/

Napisano

omg :>

 

multisub material nadaje rozne materialy roznym poligonom ktore mają rozne # ID

 

np. w obiekcie gdzie jedna scianka ma ID 2 a reszta ID 1 to z materialu multisub zostanie przypisany material nr. 2 dla tej scianki z ID 2 a material nr. 1 dla polygonow z ID 1

 

tu nie mozna zrobic przejsc , multisub nie ma czegos takiego jak maska

jedynie mozesz to zrobic za pomocą materialu blend i kanalu dla maski

 

poczytaj o tym materiale w helpie maxa

Napisano
  • Autor

No to widze że musze użyć height mapy i blend materiałów by uzyskać fajny teren pod gre(render to texture chyba niezbędny)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności