Skocz do zawartości

PF Source - płynne zanikanie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

 

Za pomocą Shape Instance do emitera cząsteczek PF Source przypisałem mały model cylindra (wersja bez modyfikacji - dla testu) ... Funkcja Delete ustawiona w Patrcle View bezwględnie je kasuje ... a mi chodzi o stopniowe zanikanie ... wpadłem na pomysł by emiter emitował model razem z jego materiałem ... maeriał w najprostrzy sposób animowałem ... Opacity w pierszej klatce 100 ... w 10 klatce 0 ... miałem nadzieje, że każda emitowana cząsteczka (cylinder) będzie miała animowany materiał od chwili powstania do końca ... czyli 10 klatek ... czyli cząsteczka powstała w 5 klatce miałaby animacje od tej do 15 ... jednak max daje animwany materiał bezwględnie kazdej cząsteczce taki sam od 0 do 10 ... czyli w ostatniej klatce nowo powstałych cząsteczek nie widać - jak i całej reszty ... bleeeee... czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak uzyskać powolnie zanikającą cząsteczke w emiterze PF Source?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No prawie jest ... ale jest problem (patrzeć - załącznik) ... końcowe cząsteczki są przeźroczyste ale tylko od strony z której pada na nie światło ... a ja potrzebuje całkowitą przeźroczystość ... obecny efekt przeźroczystości stworzyłem dodając materiał Opacity ... jakoś nie przychodzi mi nic do głowy ... ehhhh ...

Napisano

Nie mam zielonego pojęcia jak to zrobiłeś. :D

 

Słuchaj - do Flowa tych partykli dodaj operator Material Dynamic i podepnij pod niego materiał taki:

 

Standard -> opacity slot -> particle age

Napisano

Nie no ... jestem już zmęczony i zrobiłem totalna gafę ... :) ... dzięki Karrde ... i dzięki Leru który zadał na gg skromne pytanie które obudziło mój mózg ... ale gafa ... kanał diffuse ... ale wymyśliłem :P

 

 

Działa ślicznie ... jeszcze raz dziękuje ... idę spać bo zaraz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności