Napisano 22 Grudzień 200519 l Witam Za pomocą Shape Instance do emitera cząsteczek PF Source przypisałem mały model cylindra (wersja bez modyfikacji - dla testu) ... Funkcja Delete ustawiona w Patrcle View bezwględnie je kasuje ... a mi chodzi o stopniowe zanikanie ... wpadłem na pomysł by emiter emitował model razem z jego materiałem ... maeriał w najprostrzy sposób animowałem ... Opacity w pierszej klatce 100 ... w 10 klatce 0 ... miałem nadzieje, że każda emitowana cząsteczka (cylinder) będzie miała animowany materiał od chwili powstania do końca ... czyli 10 klatek ... czyli cząsteczka powstała w 5 klatce miałaby animacje od tej do 15 ... jednak max daje animwany materiał bezwględnie kazdej cząsteczce taki sam od 0 do 10 ... czyli w ostatniej klatce nowo powstałych cząsteczek nie widać - jak i całej reszty ... bleeeee... czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak uzyskać powolnie zanikającą cząsteczke w emiterze PF Source? Pozdrawiam
Napisano 22 Grudzień 200519 l Zamiast animować Opacity w materiale, uzyj w nim mapy Particle Age. I nie zapomnij, żeby używać w PF materiału Dynamic.
Napisano 22 Grudzień 200519 l Autor No prawie jest ... ale jest problem (patrzeć - załącznik) ... końcowe cząsteczki są przeźroczyste ale tylko od strony z której pada na nie światło ... a ja potrzebuje całkowitą przeźroczystość ... obecny efekt przeźroczystości stworzyłem dodając materiał Opacity ... jakoś nie przychodzi mi nic do głowy ... ehhhh ...
Napisano 22 Grudzień 200519 l Nie mam zielonego pojęcia jak to zrobiłeś. :D Słuchaj - do Flowa tych partykli dodaj operator Material Dynamic i podepnij pod niego materiał taki: Standard -> opacity slot -> particle age
Napisano 22 Grudzień 200519 l Autor Nie no ... jestem już zmęczony i zrobiłem totalna gafę ... :) ... dzięki Karrde ... i dzięki Leru który zadał na gg skromne pytanie które obudziło mój mózg ... ale gafa ... kanał diffuse ... ale wymyśliłem :P Działa ślicznie ... jeszcze raz dziękuje ... idę spać bo zaraz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto