Leru Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Jak wziąć udział w Bitwie: Aby móc uczestniczyć w Bitwie musisz mięć swoje konto na forum, w tym celu wejdźcie na forum, skorzystajcie z opcji stworzenia nowego użytkownika (http://max3d.pl/forum/register.php?). Po czym w katalogu Bitwa http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=83 skorzystajcie z opcji dodaj nowy temat. Temat wpiszcie zgodnie ze schematem: Piękna i Bestia: "Tytuł swojej pracy" Konkurs trwa dokładnie 2 miesiące i 2 tygodnie. W trakcie realizacji swojego projektu powiniście dodawać możliwie dużo obrazów z pracy (postępy w modelowaniu, szkice, tekstury itd.). Możecie skorzystać z jednej z dwóch dostępnych metod zamieszczania swojego postępu: - Attach (dostępna na dole panelu tworzenia tematu/odpowiedzi) - Link (Ikonka gór w tymże panelu). Pamiętajcie o nie przekraczaniu 80 KB przy korzystaniu z Attach. Oczywiście jeśli nie można utworzyć pliku bez widocznych zniekształceń wprowadzonych przez algorytm kompresji wtedy korzystajcie z metody Link. Umieszczajcie prace na jakimś darmowym FTP. Założenie takiego konta zajmuje nie więcej niż 5 min. (z zegarkiem w ręku), a ogranicza się do założenia e-maila i rozszerzenia jego o konto FTP. Taka ofertę ma np. onet. Po założeniu takiego konta dostajecie kilka MB do użytkowania. Potem możecie tam umieszczać pliki praktycznie bez ograniczeń, a w swojej bitwie dodawać ich URL. Baza linków do darmowych serwerów znajduje się tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=5899. W razie wątpliwości pytania można kierować do prowadzącego bitwy lub zadać je w temacie "propozycje przyszłych tematów / uwagi". Regulamin: Celem tej edycji jest stworzenie pojedynczego obrazu (o końcowej formie cyfrowej) przedstawiającego wasze własne spojrzenie na temat. W konkursie mogą brać udział zarówno pojedynczy graficy jak i zdeklarowane zespoły. Ze względu na długi czas przeznaczony na Bitwę jak i charakterystykę tematu wszystkie prace będą oceniane w ten sam sposób. Wszystkie projekty musza być prowadzone na forum w zakładce z tematem odpowiadającym wybranemu przez użytkownika. Zaleca się także możliwie częste aktualizacje prezentujące postępy w pracy (szkice, siatki, renderingi próbne, pomysły etc.) Jedna osoba może brać udział tylko raz w tej edycji Bitwy. W prowadzonej Bitwie w pierwszym poscie należy umieścić króciutki tekst który będzie widoczny dla Jury razem z pracami do oceny. Należy w nim przybliżyć założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu czy też opiera się go na czyimś projekcie i czy w scenie zostały użyte zdjęcia (jako tekstury, jeśli były tylko referencjami to nie należy tego pisać). Tekst ten będzie widoczny dla jury w języku angielskim. W razie nie znajomości tego języka wystarczy go napisać w języku polskim i poinformować o tym moderatora Bitwy, a jeden z tłumaczy współpracujących z serwisem max3d.pl przetłumaczy go na język docelowy. Tekst ten należy umieścić w swojej Bitwie najpóźniej na cztery dni przed podsumowaniem (czas potrzebny dla tłumaczy). Do konkursu może przystąpić każdy. Zgłoszenie może nastąpić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem procesu nominacji. Proces ten wyłoni do 15 prac, które wezmą udział w ścisłym finale. Po nominacjach każdy może kontynuować swój projekt. Prace musza być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne z tymi zagadnieniami nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania (autor zostanie wcześniej uprzedzony i dostanie czas na zmianę pracy). Prace można wykonywać dowolnie wybraną przez siebie techniką (tradycyjną bądź cyfrową, ostateczna praca może też być połączeniem tych dwóch technik) Jedynym ograniczeniem jest konieczność dostarczenia pracy na forum w formie cyfrowej. Autorzy przystępując do konkursu wyrażają zgodę na ewentualne wykorzystanie prac przez sponsorów oraz organizatorów w celach marketingowych (np. strony sponsorów, ulotki, reklamy). Prezentowane prace powinny być nowe, zabronione jest wystawianie do konkursu prac publikowanych wcześniej na łamach innych serwisów czy biorących wcześniej udział w innych konkursach. Nagrody: Nagradzani będą twórcy 3-ech prac, które w podsumowaniu ostatecznym zajmą najwyższe pozycje. I miejsce: Tablet WACOM Graphire4 Classic A6 (od firmy Transit, http://www.transit.pl) Chłodzenie wodne WaterCooler Compact SE 12dB (od firmy CPC, http://www.cpc.pl) Album "Smoki" oraz "Autostopem przez wyobraźnię" (od Wydawnictwa Labirynt BOOX, http://www.labiryntboox.pl) Figurka Lilith (od firmy Aliensgroup, http://www.aliensgroup.pl) II miejsce: Tablet WACOM Graphire4 Classic A6 (od firmy Transit, http://www.transit.pl) Odtwarzacz MP3 NanoKey (od firmy NanoKey, http://www.nanokey.pl) Album "Smoki" oraz "Autostopem przez wyobraźnię" (od Wydawnictwa Labirynt BOOX, http://www.labiryntboox.pl) Figurka Tremor`a (od firmy Aliensgroup, http://www.aliensgroup.pl) III miejsce: Album "Smoki" oraz "Autostopem przez wyobraźnię" (od Wydawnictwa Labirynt BOOX, http://www.labiryntboox.pl) Figurka Grave Digger`a (od firmy Aliensgroup, http://www.aliensgroup.pl) Terminy: 23.12.2005 - rozpoczęcie Bitwy 23.02.2006 - z wątków uczestników zostanie pobrany plik prezentujący aktualny stan pracy i grono moderatorów przyzna nominacje w ilości zależnej od poziomu prac (jednak nie więcej niż 15 prac). Lista osób nominowanych zostanie ogłoszona w ciągu tygodnia, a czas pozostały do zamknięcia konkursu będzie można wykorzystać na dopieszczenie swojej pracy. 09.03.2006 - termin zamknięcia tej edycji. Nominowane prace trafią do jury i w ciągu 3 tygodni na stronie http://www.max3d.pl oraz http://www.ef.art.pl zostaną ogłoszone wyniki. Grand Prix. Jest to główna nagroda. Praca autora zostaje dodana do specjalnej galerii (zwycięzców). Dwa wyróżnienia. Są to odpowiedniki dwóch kolejnych miejsc. Prace autorów są umieszczane w galerii zwycięzców jako prace wyróżnione. Dodatkowo po zamknięciu Bitwy, równolegle z odbywającym się głosowaniem jury, na forum zostanie utworzona sonda, w której użytkownicy będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszą prace (spośród nominowanych) tym samym wręczając nagrodę publiczności. Zespół zamjujący się Bitwą: - Leru - organizacja konkursu oraz nagród, prowadzenie Bitwy, kontakt z jury - Kooba - organizacja konkursu oraz nagród - Leander - przygotowanie panelu jury oraz zespół moderatorów max3d.pl Dokładny skład jury zostanie opublikowany wkrótce.
Leru Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 Proces nominacji wyłonił 15 prac które przechodzą do dalszego etapu. Oto lista ich Twórców (kolejność alfabetyczna): - _Kreska_ http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=23495 - ArTooRo http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22356 - eol http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22704 - Frodok http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22496 - jmtm00 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22336 - Jonasz_real http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=23217 - KLICEK & Jaras http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22705 - KoMic http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22334 - Marduk http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22389 - maronski http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=23230 - misiekhc http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22351 - Morbid Karbid http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22820 - Omen2501 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22518 - weedlog http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22934 - yuki http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=24105 Jednak każda osoba, która w procesie nominacji dostała choć jeden głos dostaje od serwisu EF kalendarz. Oto lista tych osób(kolejność alfabetyczna): - _Kreska_ - ArTooRo - avenger - bojar - Czarnystefan - Deus - emenemsbis - eol - Frodok - giorgione - Grudzien - hynol - jmtm00 - Jonasz_real - Karrde - Katarzyna Koleta - kaziu - KLICEK - Jaras - KoMic - kozioo - lolipop - Marduk - marluk - maronski - Master Kiełbaster - Mkaszpir - midi - misiekhc - Morbid Karbid - mr_marchew - nina - Omen2501 - Paul_PL - Pawel Lipka - radzik - RK - rybak-tomasz - shi - vinegar - weedlog - wert - yuki - und3r Kalendarz jest bezpłatny, jednak koszty kopert i wysłania tak dużej ilości sztuk są tak wysokie, że musimy prosić osoby, do których kalendarze mają trafić pokrycie kosztów transportu około 8zł za list polecony (5,10 + 2,90 za kopertę). Od razu bardzo proszę wyżej wymienione osoby o kontakt gadu-gadu, skype lub przez forumowe PM i przekazanie mi (Leru) adresu domowego. Jeśli jednak ktoś by chciał zrezygnować z nagrody z tych czy innych względów, to oczywiście proszę mnie o tym poinformować. Osobom nominowanym serdecznie gratulujemy! Rozstrzygnięcie konkursu już niebawem. Pozostałym uczestnikom bardzo dziękujemy za przyłączenie się do Bitwy i zapraszamy do ponownego udziału w kolejnych edycjach. Lista jurorów, którzy będą oceniać prace w finale tej edycji Bitwy wygląda następująco: - Adrian Kajda - Maciej Kuciara - John Wallin Liberto - Krzysztof Lichoń - Łukasz Ryłko - Steven Stahlberg - Rafał Wojtunik pozdrawiam serdecznie
Leru Napisano 2 Marzec 2006 Autor Napisano 2 Marzec 2006 W związku z wieloma protestami dotyczącymi obecnej listy nominowanych postanowiliśmy poszerzyć ją o kolejne 5 osób. Są to: - Deus - Katarzyna Koleta - lolipop - radzik - vinegar Za wprowadzenie w błąd serdecznie przepraszamy.
Rekomendowane odpowiedzi