Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, nielubie poezji ale sprubuje cos wymodzic, naszczescie juz na spokojnie bez cisneinia: ]

 

Moim glownym celem bylo przedstawienie batalii galeonu "Golden Hind" kpt Francisa Drake (wersja poczatkowa) z gigantyczna kalamarnica, zapewne kazdy z nas slyszal ze w czasach kolonizacji i rozwoju żeglugi opowiesci tego typu byly bardzo chwytne i ogolnie znane. Jak to gigantyczne i monstrualne potwory z kranca ziemi rozgniataly statki 1 uderzeniem niczym zapalki: ]. W mojej pracy postaralem sie wmiare wiernie odwzorowac sam ksztalt i barwy okretu jak i jego zalogi. Scenerja jest sztormowa wysokie fale i zachmurzone niebo.

Prace wykonalem w Maxie 6 z Vrayem, koncowy efekt postprodukcyjny Photoshop 7

uzyte jest 1 zdiecie chmur, reszta textur wykonana jest wlasnorecznie.

 

Pozdrawiam wszystkich uczestnikow, jak i osoby wspomagajace swoimi komentarzami osoby biorace udzial. Serdecznie dziekuje userom ktore pomagaly dobrym slowem jak i zyczliwa krytyka czasem podupadajacy moj watek, samemu pewnie nie dostarlbym do konca a praca ma zpewnoscia nieosiagnela by nawet polowy tego co wam przedstawiam.

Finalistom zycze powodzenia, moderatorom cierpliwosci do zrzedzacych userow a Jurorom niezapomnianych wrazen z obcowania z nasza sztuka hehehehe, ale cukier

pozdro: ]

 

aaa PS. D-jak dysleksja tak na wszelki wypadek jak ktos by sie zalamal moja pisownia: ]

 

 

oceanmythh0uk.jpg

  • Odpowiedzi 219
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm.... może coś na modłę Fallouta - Nezz będzie miał konkurencję :)

Napisano

No to było by to taki np mutant we łzach (lub wkurzony) trzymający w ramionach martwą kochanke :) aż się łezka kręci to bybłby klimat :] on taki wielki ona malutka skulona on idzie przed siebie i ja niesie pozdrawiam :)

Napisano

Witam, chyba, bo tak mi sie wp[rzynajmniej narazie wydaje, dokonalem wyboru. Lecz nic nie jest jesczze pewne bo mnie sie pomysly nie trzymaja na dlugo. : \

OK narazie plan jest taki

mam zamiar zrobic scene morska, olbrzymi calmar walczacy z galeonem lub siakos tak. to tylko tak ogolnie dzis jak wroce do domu to poszukam w necie jakis referek i przedstawie jak to sobie wyobrazam.... mam nadzieje ze mi sie to nie odwidzi za jakis czas.

pozdrawiam: ]

 

 

EDIT:

 

eeeeeeeeeeeeeeeeeee a teraz hydrozagadka jak zmeinic temat? ? ? ? ?? ?? ?? ?? ?

jesli moglbym prsic ktoregos moda o zmiane na

 

Piekna i Bestia: Ocean myth

Napisano

hmmmmm...... jakoś tego nie widzę... :(

Oczywiście wszystko zależy od wykonania, ale.. to nie twój klimat IMHO :) Tak mi się wydaje.. ;)

niemniej jednak mam nadzieję, że będzie wysokie msce :)

Napisano

Simple_man-->hehe tez to widzialem, i do tej pory mam problemy z dokladnym docisnieciem dolnej szczeny do gornej, hehe miedzy innymi dlatego taki pomysl, jestem oszolmiony dynamizmem woda i klimatem i pragna bym zrobic cos w tym stylu.

 

M@Ti--> hehe wydaje mi sie ze nie znasz mojej przeszlosci, hehe mialem 2 prace z statkami, i jeden to wlasnie zaglowiec

 

http://3dr.org/galeria/sag/showwork.php?user=komic&tytul=Endeavour

 

pozdrawiam: ]

jesli mi sie nie odwidzi to chcial bym zrobic cos w tym wtylu

Napisano

Witam ehh nawet nieprzypuszczalem ze znalezienie odpowiedniej krypy bedzie takie trodne, Golden Hind to moj wybor po 5-6h poszukiwan. staralem sie znalesc na tyle stara jednostke aby pasowala do legendy o potworach odpowiednio malą i nie za małą. oraz ostattnie kryterium to dostepnosc materialow, z tym bylo najgozrej, bo nawet jak znalazlem piekne jednostki to oprocz 1 marnego zdiecia czesto nieudawalo mi sie nic odnalesc : \.

OK no to jedziemy, kadlob w ogolnej postaci zdziergany: ]

pozdrawiam

 

0012eo.jpg

001a8gi.jpg

001b8my.jpg

Napisano

Witam.

postanowilem dzis z rana ze zaczne od trodniejszej strony. zrobeinie krypy to pikus kazdy glupi potrafi i niebedzie tu chyba dla mnie zadnych niespodzianek.

Wziolem sie za sailorow, marynarze przynajmniej dla mnie to juz inna klasa hehe.

narazie zdziergalem tlow z glowa jednego z nich, oczywiscie wszyscy zostana low poly: ]

z bliska jest paskudny: ]

s0012au.jpg

 

a z daleka....eeee tez paskudny hehe, ale to sie jesczze poprawi: ]

 

s001a4rz.jpg

 

mam nadzije ze po otexturowaniu bedzie wygladal znacznei lepiej bede musial zrobic ich conajmniej kilka jak nie kilkanascie rodziajow, grubi chudzi oficerzy strzelcy i zwykla cholota.

Napisano

witam

po kolejnych kilku godzinach sprawa wyglada tak

z bliska wyglada srednio. hehe bardzo srednio: ]

s002b4ia.jpg

 

a na odleglosc i przyciemnione okulary wyglada ok, model ma okolo 1600poly

s002b6qj.jpg

Napisano

ee ja wiem jak tam ich troche bedzie i to kilka "gatunków" i przecie swiatlo sie jeszcze zmieni...to da rade...czy ja wiem...no, jak chcesz to dlub dalej, ale czy ja wiem...ech. pozdrawiam

Napisano

ehhh wiem, wiem ze widac ze to low, i ze kantem swieca, ale nic nie poradze, statek marynarze kalamarnica, ehh moj komp tego niewydzierzy: \, co mam robic. jesli zwieksze ilosc poly to nik dam rady. wiem wiem ze sa warstwy, ale tu moze byc problem z zastosowaniem ze wzgledu na brak wieloplanowosci, stetk z kalamarnica i wojakami bedzie wymemlany prawie ze w 1 punkcie.... help: ]

pozdrawiam

PS a tak pozatym ten oso osobnik to chyba gosci najnizszy ranga do obslugi dzila

Napisano

Komic - pamiętam Twoje statki (no, przynajmniej jeden :) i wiem, że potrafisz robić takie rzeczy, ale chciałem Cię zachęcić do czegoś innego :)

Model statku jak narazie wychodzi bdb, a co do człowieczka to.. hmm... sam wiesz :P Mógłbyś jednak trochę poly dołożyć, albo bardziej przyłożyć się do tekstury :)

Napisano

po ile faceów??:> pokaż siatkę :D :P

Napisano

KoMic -> jesteś nielada problemem :] w tej bitwie... Mam na myśli to, że robisz superowe pracki :] W każdym razie życzę powodzenia ;) Pomysł mi się osobiście podoba. Pozdro 4 4LL :]

Napisano

Koniu_1990--> hehe dzieki i postaram sie nie zawiesc: ]

M@Ti--> aaaa prosze Cie bardzo: ]

faceTow mam narazie 3: ], 1goly, 1 w smiesznym kapeluszu i jeden z chusta: ]

pozdro

s0046dg.jpg

Napisano

thx, hehe, natknolem sie na problem, nie moge znalesc jak wygladala owczesna piechota morska. Potrzebna mi referencja brytyjskiego munduru z okresy XVIw jest sporo z 18 wieku ale nic na temat XVI, : \

Napisano

LP wymiatają, a statek je przebija, czyli w sumie.. hmm... jesteś moim idolem :)

Napisano

hehe,

wielkie dzieki panowie: ]mam nadzieje ze nie uda mi sie was rozczarowac: ]

a tymczasem oficer Jej Krolewskiej mosci, hmmm a tak naprawde wtedy Jego Krolewskiej mosci: ]

pozdro

s0063wj.jpg

Napisano

Te modele ludzi mam nadzieję zejdą u ciebie na troche dalszy plan.....Statek fajny.... tylko teraz musisz tekstury dobre zrobić... żeby wyglądał realistycznie

Napisano

dlaczego hehe, nie, nie zejda, beda raczej pierwszo planowi, ale nawet gdybys sobie boxa skurczyl do kropki i ustawil przed nosem to bedziesz widzial kule: ]

pozdro

Napisano

Witam ponownie.

Wesola Kompanija chyba jest w miare gotowa, teraz wystarczy tylko robic prrmutacje i kombinacje podzbiorow czesci i textor: ]

czas sie wziasc za krype, co do dokladnosci modeli, to podejzewam ze nie beda wieksi niz na tych malych obrazkach, wiec wszytko powinno byc ok: ]

pozdrawiam

 

s007c3tw.jpgs007b5ws.jpgs0075sc.jpg

s007a0jf.jpg

Napisano

Zawsze pokazujesz klase i wysoki poziom warsztatowy, tak jest i tym razem. Narazie jest bardzo dobrze, kompania na tych malych wyglada calkiem strawnie , wiec nie ma co dawac wiecej szczegolow :)...

Czekam na wiecej.

 

Pozdrawiam

Napisano

hehe

malefatal--> thx mam nadzije ze nie zawiode; ]

hkropinski--> hehe tak jak norden napisal to piana, hehe zart, poprawie bo faktycznie wyglada jak, jak jak piana: ], albo po prostu obrazek jest lekko przepalony, Ill check it: ]

jmtm00-->pewnie masz racje dlatego sie jakos niestresuje ich dokladnoscia, jesczze jest tyle modeli do wydziergania,ehhh

Obywatel--> thx: ]

no i zabralem sie do czegos ciekawszego, nie ma to jak pozadne 18 funtowki: ]

003a9ge.jpg

003b6vq.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności