Jump to content

Simple_man

Members
  • Content Count

    1,800
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Simple_man last won the day on February 24 2011

Simple_man had the most liked content!

Community Reputation

35 Excellent

1 Follower

About Simple_man

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/15/1974

City (optional)

  • Miasto
    Poznań :)
  1. Oj jak bardzo dawno mnie nie było na forum.
  2. Na razie jeszcze bez "story" ale zamysł jest taki, żeby oddać hołd Dickowi Tracy. W tej wersji będzie to DT3K.
  3. Zobaczyłem nowe ceny softu Autodesku i umarłem. Ponad 20 tys za licencję. Naprwdę zaczynam co raz mocniej kochać Blederka. Brawo AUTODESK, gratulacje!
  4. Był już w W.I.P jako test shaderów. A teraz inna wersja tego samego motorka w innej scenerii. Dużo tutaj foto manipulacji, bo tylko motorek jest obiektem 3d.
  5. No własnie kurcze jak się przyglądam pinterestom i innym ścierwom typu inspire me now, to widzę, że prezentowanie motorów, czy w ogóle motoryzacji coraz częściej odchodzi od norm, typu asfalt itp. A często można właśnie zobaczyć prezentacje na drewnie, w oderwaniu od "naturalnego środowiska" modelu.
  6. Testy lakieru, chromów i nowych ustawień mentala (model mój).
  7. Kolejny test głównie drewna. Staram się wyciągnąć jak najwięcej z Mentala. Model oczywiście jak zwykle mój.
  8. Robota do portfolio. [ATTACH=CONFIG]86606[/ATTACH]
  9. Moim zdaniem masz problem z dość powszechnym przy mentalu flickeringu. A tutaj rozwiązanie
  10. Renderowane na blender render engine, a pliczek zapodam jutro, bo to małe co nieco z pracy.
  11. To jest czystej wody polymodeling z boxa do zajączka :)
  12. Chodzi o to co mu się n a głowie zrobiło. Ręce mają celowo dodanego loopa, co by wyglądało ostrzej.
  13. Siedzę sobie w pracy trzaskam kolejną figurkę. Puszczam F12 i widzę coś dziwnego. O co chodzi z tymi facami, które są widoczne na renderku po mimo użycia smooth i SS ? BTW renderuję na internalu a na scenia mam trzy area lighty. [ATTACH=CONFIG]84865[/ATTACH]
  14. Poprawiony zgodnie z zaleceniami. Dłuższa ogniskowa plus poprawione (wyostrzone) krawędzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy