Napisano 26 Grudzień 200519 l Zapodaje ostatine renderki pojazdu, który teraz sobie robie. Wsadziłem do do Game art (i już z tamtąd przeniosłem, bo nikt nie komentował) bo jest to poniekąt pracka, która mogła by być w jakiejś gierce. Mogę chyba użyć sobie koncepta z burżuazii? koncept:http://svx.pl/~burzuj/pliki/koncepty/6/011.jpg Moje renderki okolo 3h pracy, bo tył musiłem wymienić w połownie roboty Siateczka będzie w krótce. POzdro ZIomy edit: Najbardziej chodzi mi w tym modelu o otexturowanie więc małe bugi, których nie bedzie widć dopuszczam. A co do smootha to jest jeszcze bardzo prymitywna wersja co z resztą widać.
Napisano 26 Grudzień 200519 l Autor daje nast. obrazek z maxa screen troche krzywo, ale to można szybko poprawić
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor To ja dalej ciągne ten monolog, bo nikt nie chce komentować (chyba nie dostanie za to usunięty moj temat?) : nast render: I jeszcze ze smoothem :
Napisano 27 Grudzień 200519 l Z (mesh/turbo) smoothem, ale nadal kanciasto. Jak ty modelowales, tyl osobno, przod osobno?:| Te rury od zderzaka wchodza w karoserie. Dla mnie to wszystko jakies dziwne :) powodzenia edit: sprobuj mniej chaotycznie rozmieszczac ta siatke, tam gdzie masz dlugie elementy nie boj sie dac edge, chyba, ze to lowpoly ma byc.
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor To ma być lowpoly, chcę zrobić jakąś najlepszą texture, a model to swoją drogą
Napisano 27 Grudzień 200519 l mr.funky'emu chodzi o to, jesli moge wyjasnic, pozwol :), ze na koncepcie, rury rozchylaja sie od dolu do gory, natomiast u Ciebie daja efekt lekkiego nieladu. Mysle, ze po nalozeniu tekstury bedzie lepiej. Pogrub je jednak, bo chyba sa zacienkie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto