Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zapodaje ostatine renderki pojazdu, który teraz sobie robie. Wsadziłem do do Game art (i już z tamtąd przeniosłem, bo nikt nie komentował) bo jest to poniekąt pracka, która mogła by być w jakiejś gierce.

Mogę chyba użyć sobie koncepta z burżuazii?

 

koncept:http://svx.pl/~burzuj/pliki/koncepty/6/011.jpg

 

Moje renderki okolo 3h pracy, bo tył musiłem wymienić w połownie roboty

 

123zb.jpg

114qa.jpg

 

 

Siateczka będzie w krótce.

POzdro ZIomy

 

edit: Najbardziej chodzi mi w tym modelu o otexturowanie więc małe bugi, których nie bedzie widć dopuszczam. A co do smootha to jest jeszcze bardzo prymitywna wersja co z resztą widać.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

daje nast. obrazek z maxa screen

zxczxc1tc.jpg

troche krzywo, ale to można szybko poprawić

Napisano
  • Autor

To ja dalej ciągne ten monolog, bo nikt nie chce komentować (chyba nie dostanie za to usunięty moj temat?) :

nast render:asdsddsfewfwe10dp.jpg

I jeszcze ze smoothem : 12321321314saf20su.jpg

Napisano

Z (mesh/turbo) smoothem, ale nadal kanciasto. Jak ty modelowales, tyl osobno, przod osobno?:| Te rury od zderzaka wchodza w karoserie. Dla mnie to wszystko jakies dziwne :)

powodzenia

 

edit: sprobuj mniej chaotycznie rozmieszczac ta siatke, tam gdzie masz dlugie elementy nie boj sie dac edge, chyba, ze to lowpoly ma byc.

Napisano
  • Autor

To ma być lowpoly, chcę zrobić jakąś najlepszą texture, a model to swoją drogą

Napisano

mr.funky'emu chodzi o to, jesli moge wyjasnic, pozwol :), ze na koncepcie, rury rozchylaja sie od dolu do gory, natomiast u Ciebie daja efekt lekkiego nieladu. Mysle, ze po nalozeniu tekstury bedzie lepiej. Pogrub je jednak, bo chyba sa zacienkie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności