Skocz do zawartości

Pojazd 3D: ford36 chyba


Ardeni

Rekomendowane odpowiedzi

Zapodaje ostatine renderki pojazdu, który teraz sobie robie. Wsadziłem do do Game art (i już z tamtąd przeniosłem, bo nikt nie komentował) bo jest to poniekąt pracka, która mogła by być w jakiejś gierce.

Mogę chyba użyć sobie koncepta z burżuazii?

 

koncept:http://svx.pl/~burzuj/pliki/koncepty/6/011.jpg

 

Moje renderki okolo 3h pracy, bo tył musiłem wymienić w połownie roboty

 

123zb.jpg

114qa.jpg

 

 

Siateczka będzie w krótce.

POzdro ZIomy

 

edit: Najbardziej chodzi mi w tym modelu o otexturowanie więc małe bugi, których nie bedzie widć dopuszczam. A co do smootha to jest jeszcze bardzo prymitywna wersja co z resztą widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Z (mesh/turbo) smoothem, ale nadal kanciasto. Jak ty modelowales, tyl osobno, przod osobno?:| Te rury od zderzaka wchodza w karoserie. Dla mnie to wszystko jakies dziwne :)

powodzenia

 

edit: sprobuj mniej chaotycznie rozmieszczac ta siatke, tam gdzie masz dlugie elementy nie boj sie dac edge, chyba, ze to lowpoly ma byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mr.funky'emu chodzi o to, jesli moge wyjasnic, pozwol :), ze na koncepcie, rury rozchylaja sie od dolu do gory, natomiast u Ciebie daja efekt lekkiego nieladu. Mysle, ze po nalozeniu tekstury bedzie lepiej. Pogrub je jednak, bo chyba sa zacienkie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności