diabolical Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 http://www.fireball.webpark.pl/all.jpg to jest render i rzuty z dolu i z gory mojego pierwszego modelu ever: rakietnicy z Unreal Tournament 2k4 ;] - wymaga jeszcze kilku "czesci", ale juz na tym etapie prosze o jakies sugestie, porady. Nie mialem zadnych blueprintow, wiec wszystkie wymiary sa "na oko", opieralem sie na kilku screenach z gry. przy zamieszczaniu tutaj tego obrazka zauwazylem ze jeden z "nitow" w podstawie sie przesunal ;] wiec to juz poprawilem..cos jeszcze? EDIT => no juz chyba wszystko regulaminowe =]
RA Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Ladnie, ladnie. Pokaz z perspektywy. PS: To sie przyda: pozdrawiam
diabolical Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 PS: To sie przyda: no wiem,wiem,ale pierwszy obrazek jest dosc duzy,nie chcialem wrzucac na forum.. a tu siatka z perspektywy: cos jeszcze? ;] ps. wlasnie - mam pytanie: model robie w modo, w ktorym widzialem jakies narzedzia do texturowania, wiec (kiedy juz skoncze model) mam teksturowac w tym samym programie? Slyszalem,ze modo to dobry modeler, ale moze jest jakis lepszy program, w ktorym bedzie mi sie wygodniej "kolorowalo"?A jesli tak - co mam zrobic w modo przed eksportowaniem do innego softu?Czytalem o jakis siatkach UV, ktore trzeba z modelu sciagnac...nie wiem,poradzcie ;]
Marcin Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 diabolical - zapoznaj się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków i nanieś niezbędne poprawki : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 jak tez z całym regulaminem forum aby uniknąc takich sytuacji (jesli jeszcze tego nie zrobiłeś) : http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43
Gość User190 Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Jak na pierwszą rzecz to wygląda to nad wyraz zgrabnie... :) Ale moim zdaniem do rakietnicy spoooro jej brakuje :) Pierwsze co Ci się może przydać to opanowanie modyfikatora meshsmooth, albo najlepiej turbosmooth - uwierz mi, przyda się! :) Marcin > Ty to wiesz jak z klasą przywitać newbieee3Zzzzz ;) :P
Knysha Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Hmm dosyc ciekawe. Bedziesz mial troche zabawy z teksturami. W modo modelujesz, czyz nie :> EDIT: Modo, nie doczytalem ;]
wizz Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 hoho co ja tu widze "MODO" :D nie jest źle ale model dość prosty ;)
diabolical Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 hoho co ja tu widze "MODO" :D nie jest źle ale model dość prosty ;) ironia chyba nie na miejscu :) :P :P owszem, model dosc prosty, za sequel "Katedry" zabiore sie jak taka rakietnica bedzie mi zajmowac 15minut pracy a nie 4h.. @ Knysha: zanim wogole sie zabralem za cokolwiek poczytalem troche o softach i modo zbieral chyba najepsze opinie.. i faktycznie nawet takiemu noobowi jak ja milo sie w tym pracuje ;] @M@Ti: powitanie sluszne, kiedy zdarzalo mi sie byc modem tez wszystkich sprowadzalem na ziemie zaraz na poczatku ;] max3d.pl nie moze byc wyjatkiem od reguly :D a czego brakuje jej do rakietnicy? ;] poza klawiaturka, 1 puszka i magazynkiem? :D :D :D
FF Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Jak dla mnie ma zdecydowanie za cienkie lufy (chodzi mi o drubość stali).
Gość User190 Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 a czego brakuje jej do rakietnicy? ;] poza klawiaturka, 1 puszka i magazynkiem? :D :D :D Hehe, obłości, tekstur, trochę lepszych proporcji, ...postaci ja trzymającej (może być Malcolm :)) :P
chveti Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 ja mam wrażenie takie czy to ta z Unreal Tournament 2004 :D ?
diabolical Napisano 28 Grudzień 2005 Autor Napisano 28 Grudzień 2005 no to model finito.. teraz nie wiem jak zabrac sie za teksturowanie :( pomozcie..od czego zaczac? w jakim sofcie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się