Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

http://www.fireball.webpark.pl/all.jpg

 

to jest render i rzuty z dolu i z gory mojego pierwszego modelu ever: rakietnicy z Unreal Tournament 2k4 ;] - wymaga jeszcze kilku "czesci", ale juz na tym etapie prosze o jakies sugestie, porady. Nie mialem zadnych blueprintow, wiec wszystkie wymiary sa "na oko", opieralem sie na kilku screenach z gry.

 

przy zamieszczaniu tutaj tego obrazka zauwazylem ze jeden z "nitow" w podstawie sie przesunal ;] wiec to juz poprawilem..cos jeszcze?

 

 

EDIT => no juz chyba wszystko regulaminowe =]

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ladnie, ladnie.

Pokaz z perspektywy.

 

PS: To sie przyda:

adres obrazka

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

PS: To sie przyda:

adres obrazka

 

 

no wiem,wiem,ale pierwszy obrazek jest dosc duzy,nie chcialem wrzucac na forum..

 

a tu siatka z perspektywy:

 

pers.jpg

 

cos jeszcze? ;]

 

ps. wlasnie - mam pytanie: model robie w modo, w ktorym widzialem jakies narzedzia do texturowania, wiec (kiedy juz skoncze model) mam teksturowac w tym samym programie? Slyszalem,ze modo to dobry modeler, ale moze jest jakis lepszy program, w ktorym bedzie mi sie wygodniej "kolorowalo"?A jesli tak - co mam zrobic w modo przed eksportowaniem do innego softu?Czytalem o jakis siatkach UV, ktore trzeba z modelu sciagnac...nie wiem,poradzcie ;]

Napisano

Jak na pierwszą rzecz to wygląda to nad wyraz zgrabnie... :)

Ale moim zdaniem do rakietnicy spoooro jej brakuje :) Pierwsze co Ci się może przydać to opanowanie modyfikatora meshsmooth, albo najlepiej turbosmooth - uwierz mi, przyda się! :)

 

Marcin > Ty to wiesz jak z klasą przywitać newbieee3Zzzzz ;) :P

Napisano

Hmm dosyc ciekawe. Bedziesz mial troche zabawy z teksturami. W modo modelujesz, czyz nie :>

 

EDIT:

Modo, nie doczytalem ;]

Napisano

hoho co ja tu widze "MODO" :D

nie jest źle ale model dość prosty ;)

Napisano
  • Autor
hoho co ja tu widze "MODO" :D

nie jest źle ale model dość prosty ;)

 

ironia chyba nie na miejscu :) :P :P

 

owszem, model dosc prosty, za sequel "Katedry" zabiore sie jak taka rakietnica bedzie mi zajmowac 15minut pracy a nie 4h..

 

@ Knysha: zanim wogole sie zabralem za cokolwiek poczytalem troche o softach i modo zbieral chyba najepsze opinie.. i faktycznie nawet takiemu noobowi jak ja milo sie w tym pracuje ;]

 

@M@Ti: powitanie sluszne, kiedy zdarzalo mi sie byc modem tez wszystkich sprowadzalem na ziemie zaraz na poczatku ;] max3d.pl nie moze byc wyjatkiem od reguly :D

 

a czego brakuje jej do rakietnicy? ;] poza klawiaturka, 1 puszka i magazynkiem? :D :D :D

Napisano

Jak dla mnie ma zdecydowanie za cienkie lufy (chodzi mi o drubość stali).

Napisano

a czego brakuje jej do rakietnicy? ;] poza klawiaturka, 1 puszka i magazynkiem? :D :D :D

 

Hehe, obłości, tekstur, trochę lepszych proporcji, ...postaci ja trzymającej (może być Malcolm :)) :P

Napisano
  • Autor

2.jpg

 

no to model finito.. teraz nie wiem jak zabrac sie za teksturowanie :( pomozcie..od czego zaczac? w jakim sofcie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności