Napisano 26 Grudzień 200519 l http://www.fireball.webpark.pl/all.jpg to jest render i rzuty z dolu i z gory mojego pierwszego modelu ever: rakietnicy z Unreal Tournament 2k4 ;] - wymaga jeszcze kilku "czesci", ale juz na tym etapie prosze o jakies sugestie, porady. Nie mialem zadnych blueprintow, wiec wszystkie wymiary sa "na oko", opieralem sie na kilku screenach z gry. przy zamieszczaniu tutaj tego obrazka zauwazylem ze jeden z "nitow" w podstawie sie przesunal ;] wiec to juz poprawilem..cos jeszcze? EDIT => no juz chyba wszystko regulaminowe =]
Napisano 26 Grudzień 200519 l Autor PS: To sie przyda: no wiem,wiem,ale pierwszy obrazek jest dosc duzy,nie chcialem wrzucac na forum.. a tu siatka z perspektywy: cos jeszcze? ;] ps. wlasnie - mam pytanie: model robie w modo, w ktorym widzialem jakies narzedzia do texturowania, wiec (kiedy juz skoncze model) mam teksturowac w tym samym programie? Slyszalem,ze modo to dobry modeler, ale moze jest jakis lepszy program, w ktorym bedzie mi sie wygodniej "kolorowalo"?A jesli tak - co mam zrobic w modo przed eksportowaniem do innego softu?Czytalem o jakis siatkach UV, ktore trzeba z modelu sciagnac...nie wiem,poradzcie ;]
Napisano 26 Grudzień 200519 l diabolical - zapoznaj się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków i nanieś niezbędne poprawki : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 jak tez z całym regulaminem forum aby uniknąc takich sytuacji (jesli jeszcze tego nie zrobiłeś) : http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43
Napisano 26 Grudzień 200519 l Jak na pierwszą rzecz to wygląda to nad wyraz zgrabnie... :) Ale moim zdaniem do rakietnicy spoooro jej brakuje :) Pierwsze co Ci się może przydać to opanowanie modyfikatora meshsmooth, albo najlepiej turbosmooth - uwierz mi, przyda się! :) Marcin > Ty to wiesz jak z klasą przywitać newbieee3Zzzzz ;) :P
Napisano 26 Grudzień 200519 l Hmm dosyc ciekawe. Bedziesz mial troche zabawy z teksturami. W modo modelujesz, czyz nie :> EDIT: Modo, nie doczytalem ;]
Napisano 26 Grudzień 200519 l Autor hoho co ja tu widze "MODO" :D nie jest źle ale model dość prosty ;) ironia chyba nie na miejscu :) :P :P owszem, model dosc prosty, za sequel "Katedry" zabiore sie jak taka rakietnica bedzie mi zajmowac 15minut pracy a nie 4h.. @ Knysha: zanim wogole sie zabralem za cokolwiek poczytalem troche o softach i modo zbieral chyba najepsze opinie.. i faktycznie nawet takiemu noobowi jak ja milo sie w tym pracuje ;] @M@Ti: powitanie sluszne, kiedy zdarzalo mi sie byc modem tez wszystkich sprowadzalem na ziemie zaraz na poczatku ;] max3d.pl nie moze byc wyjatkiem od reguly :D a czego brakuje jej do rakietnicy? ;] poza klawiaturka, 1 puszka i magazynkiem? :D :D :D
Napisano 26 Grudzień 200519 l Jak dla mnie ma zdecydowanie za cienkie lufy (chodzi mi o drubość stali).
Napisano 27 Grudzień 200519 l a czego brakuje jej do rakietnicy? ;] poza klawiaturka, 1 puszka i magazynkiem? :D :D :D Hehe, obłości, tekstur, trochę lepszych proporcji, ...postaci ja trzymającej (może być Malcolm :)) :P
Napisano 28 Grudzień 200519 l Autor no to model finito.. teraz nie wiem jak zabrac sie za teksturowanie :( pomozcie..od czego zaczac? w jakim sofcie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto