Napisano 28 Grudzień 200519 l Max 8. Mam taki dziwny problemik. Wlasciwie to nie jest problem, tylko zastanawiajace zachowanie Maxa. Otoz mam jakas tam scene. Kilkadziesiat obiektow. Kilkanascie materialow. Kamera przelatujaca przez kilka pomieszczen. Animacja zlozona z 300 klatek. Przy renderowaniu kazdej klatki powtarza sie cos dziwnego. Otoz renderuje sie do momnetu, az rendering dojdzie do miejsca, w ktorym znajduje sie podloga, na ktorej polozony jest odpowiedni material. W tym momencie rendering sie zatrzymuje, pojawia sie progress bar, wczytuje sie tekstura ktora jest nalozona na ta podloge, i dopiero idzie dalej. I tak jest w kazdej klatce animacji. Bez wzgledu, czy renderuje scanlinem, czy mentalem. Wszystkie tekstury sa caly czas w pamieci, a ta jedna wczytuje sie przy kazdej klatce od nowa. Czemu tak sie dzieje?
Napisano 28 Grudzień 200519 l ja tam nigdy nie miałem ale nie jest tak że tekstura jest poprostu wielka albo juz nie ma wolnego ramu?
Napisano 28 Grudzień 200519 l Autor Sbdividing Array. Tak pisze w progress barze. Pamieci mam 512MB i raczej nie jest cala zajeta. Scena nie jest bardzo skomplikowana. A przy okazji... Jak renderuje pojedyncze klatki to wyglada OK, a jak renderuje cala animke, to klatki wychodza o wiele ciemniejsze. dziwne.. Bez wzgledu na to, czy renderuje do avi, czy do tiff, jpg...
Napisano 28 Grudzień 200519 l ustawiles jakis parametr w materiale ktory potrzebuje obliczen w kazdej klatce
Napisano 28 Grudzień 200519 l Autor Hmm.. Chyba musialem cos kliknac. Bede musial przeanalizowac. Nie jest to jakis powazny problem, ale jednak w kazdej klatce te dwie sekundy zabiera. Na 300 klatek to juz daje 600 sekund. Czyli o 10 minut wydluza czas liczenia.
Napisano 28 Grudzień 200519 l no 10 min to nie jest tragedia jeszcze 10H to byłby może mały problem biorac pod uwage animka;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto