Skocz do zawartości

Wczytywanie tekstury


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Max 8. Mam taki dziwny problemik. Wlasciwie to nie jest problem, tylko zastanawiajace zachowanie Maxa. Otoz mam jakas tam scene. Kilkadziesiat obiektow. Kilkanascie materialow. Kamera przelatujaca przez kilka pomieszczen. Animacja zlozona z 300 klatek. Przy renderowaniu kazdej klatki powtarza sie cos dziwnego. Otoz renderuje sie do momnetu, az rendering dojdzie do miejsca, w ktorym znajduje sie podloga, na ktorej polozony jest odpowiedni material. W tym momencie rendering sie zatrzymuje, pojawia sie progress bar, wczytuje sie tekstura ktora jest nalozona na ta podloge, i dopiero idzie dalej. I tak jest w kazdej klatce animacji. Bez wzgledu, czy renderuje scanlinem, czy mentalem. Wszystkie tekstury sa caly czas w pamieci, a ta jedna wczytuje sie przy kazdej klatce od nowa. Czemu tak sie dzieje?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Sbdividing Array. Tak pisze w progress barze.

Pamieci mam 512MB i raczej nie jest cala zajeta. Scena nie jest bardzo skomplikowana.

A przy okazji... Jak renderuje pojedyncze klatki to wyglada OK, a jak renderuje cala animke, to klatki wychodza o wiele ciemniejsze. dziwne.. Bez wzgledu na to, czy renderuje do avi, czy do tiff, jpg...

Napisano

Hmm.. Chyba musialem cos kliknac. Bede musial przeanalizowac. Nie jest to jakis powazny problem, ale jednak w kazdej klatce te dwie sekundy zabiera. Na 300 klatek to juz daje 600 sekund. Czyli o 10 minut wydluza czas liczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności