Skocz do zawartości

Cienie i odbicia


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ok, mam model mecha złozony z polygonów i subdivów, Tworze pod nim płaszczyznę, kłade na nią prawie białego lamberta oswietlam z ukosa swiatłem kierunkowym, właczam cień bitmapowy i .. nic. Nie renderuje mi cienia. Czy musze zrobić cos dodatkowego jak w przypadku raytracingu (wł. w ustawieniach renderu). Ani w IPR ani w normalnym oknie renderu go nie widać.

 

W ogóle render mental rayem nie jest włączony, czy musze jakos przygotowac model, aby mental go renderował.

 

W jaki sposób zrobić odbicie w mayi (w "podłodze") ?

 

Thx za ewentualne wskazówki.

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

:) Thx, nie wiem jak to sie stało.

Kiedy próbuje mentalem renderować, nie wszystko jest wyrenderowane i dostaje komunikat:

"subdivCylinder12Shape, non-quadrilateral face in subdivision surface base mesh not supported, ignored"

??

 

Napisano

Przekonwertowałem wszystkie obiekty do poly i po sprawie.

 

zaaplikowałem blina na podłoże, jednak nie odbija mi obiektu, który jest na nim.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności