Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Ok, mam model mecha złozony z polygonów i subdivów, Tworze pod nim płaszczyznę, kłade na nią prawie białego lamberta oswietlam z ukosa swiatłem kierunkowym, właczam cień bitmapowy i .. nic. Nie renderuje mi cienia. Czy musze zrobić cos dodatkowego jak w przypadku raytracingu (wł. w ustawieniach renderu). Ani w IPR ani w normalnym oknie renderu go nie widać.

 

W ogóle render mental rayem nie jest włączony, czy musze jakos przygotowac model, aby mental go renderował.

 

W jaki sposób zrobić odbicie w mayi (w "podłodze") ?

 

Thx za ewentualne wskazówki.

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Blinn lub Phong jeśli używasz maya software.

Jeśli używasz mentala to możesz pokusić się np. o DGS_material.

Napisano
  • Autor

Dzięki. No z mentalem bedą problemy w ogóle mi sęe nie wyświetla w przypadku tego modelu - w oknie wyboru silnika rend.

Napisano
  • Autor

Tak w ogóle go nie ma. Zapewniam że w innych projektach jest.

Napisano

Window -> Settings/Preferences -> Plug-in Manager... -> Mayatomr.

Sprawdź, czy jest załadowany.

Napisano
  • Autor

:) Thx, nie wiem jak to sie stało.

Kiedy próbuje mentalem renderować, nie wszystko jest wyrenderowane i dostaje komunikat:

"subdivCylinder12Shape, non-quadrilateral face in subdivision surface base mesh not supported, ignored"

??

 

Napisano

NIe znam się na subsurf, ale spróbuj usunuąć wszystkie trójkąty, pięciokąty i inne i pozostawić jedynie czworokąty.

Napisano
  • Autor

Przekonwertowałem wszystkie obiekty do poly i po sprawie.

 

zaaplikowałem blina na podłoże, jednak nie odbija mi obiektu, który jest na nim.

Napisano

W ustwieniach renderera włącz raytracing i utaw parametr reflectivity w ustawieniah shadera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.