Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym żeby podczas robienia UV mapki zaznaczyło mi na niej wszystkie stykające się obiekty z mapowanym obiektem .

 

Taki prosty przykład na załączniku, czy jest możliwe żeby na zaznaczonej powierzchni było widoczne (robiąć texturkę texporterem) gdzie stykają się niebiekskie walce??

może dzieki jakiemuś pluginowi?? jestem dosyć nowy i nieznam w 100% obsługi programu ^^'

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli wrócić do korzeni pradawnych czasów to możesz sobie poradzić dość łopatologicznie...

- w miejsca gdzie są te cylindry wstaw malutkie kulki

- cylindry schowaj

- odpal render w widoku od góry... dostaniesz po przeliczeniu podkład z kropeczkami

- te kropeczki pomogą w czasie malowania

 

jest to oczywiście toporna metoda, ale na szybko powinno być ok

pozdrawiam

Napisano

lub wciągnij sobie to do deep painta i pozaznaczaj, tzn pomaluj wszystko (mająca dwa obiekty - Twoj główny i te drugie połaczone w jeden osobny).

Po wszystkim pociagniesz jakimkolwiek pędzlem i na tekstruze niezamalowane zostaną miejsca styku ( bo nie bedziesz miec do nich dostepu podczas malowania.

pozdrawiam

Napisano

Kris_R a po co ma zamieniać cylindry na kulki? w widoku prostokątnym (top) i tak będzie widać dobrze. (a ambient occlusion i tak jest najlepsze ;))

p.s. nie zauważyłem że pokręcił walcami nie było pytania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności