Napisano 8 Styczeń 200619 l Chciałbym żeby podczas robienia UV mapki zaznaczyło mi na niej wszystkie stykające się obiekty z mapowanym obiektem . Taki prosty przykład na załączniku, czy jest możliwe żeby na zaznaczonej powierzchni było widoczne (robiąć texturkę texporterem) gdzie stykają się niebiekskie walce?? może dzieki jakiemuś pluginowi?? jestem dosyć nowy i nieznam w 100% obsługi programu ^^'
Napisano 8 Styczeń 200619 l musisz pokombinować z mental ray'em i ambient occlusion ale jak jesteś dość nowy to musisz dość dużo o tym poczytać.
Napisano 9 Styczeń 200619 l jeśli wrócić do korzeni pradawnych czasów to możesz sobie poradzić dość łopatologicznie... - w miejsca gdzie są te cylindry wstaw malutkie kulki - cylindry schowaj - odpal render w widoku od góry... dostaniesz po przeliczeniu podkład z kropeczkami - te kropeczki pomogą w czasie malowania jest to oczywiście toporna metoda, ale na szybko powinno być ok pozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 200619 l lub wciągnij sobie to do deep painta i pozaznaczaj, tzn pomaluj wszystko (mająca dwa obiekty - Twoj główny i te drugie połaczone w jeden osobny). Po wszystkim pociagniesz jakimkolwiek pędzlem i na tekstruze niezamalowane zostaną miejsca styku ( bo nie bedziesz miec do nich dostepu podczas malowania. pozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 200619 l Kris_R a po co ma zamieniać cylindry na kulki? w widoku prostokątnym (top) i tak będzie widać dobrze. (a ambient occlusion i tak jest najlepsze ;)) p.s. nie zauważyłem że pokręcił walcami nie było pytania.
Napisano 11 Styczeń 200619 l Bacry.. dobrze się czujesz? zanim coś napiszesz to przeczytaj uważnie wcześniejsze posty... ech
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto