Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym żeby podczas robienia UV mapki zaznaczyło mi na niej wszystkie stykające się obiekty z mapowanym obiektem .

 

Taki prosty przykład na załączniku, czy jest możliwe żeby na zaznaczonej powierzchni było widoczne (robiąć texturkę texporterem) gdzie stykają się niebiekskie walce??

może dzieki jakiemuś pluginowi?? jestem dosyć nowy i nieznam w 100% obsługi programu ^^'

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli wrócić do korzeni pradawnych czasów to możesz sobie poradzić dość łopatologicznie...

- w miejsca gdzie są te cylindry wstaw malutkie kulki

- cylindry schowaj

- odpal render w widoku od góry... dostaniesz po przeliczeniu podkład z kropeczkami

- te kropeczki pomogą w czasie malowania

 

jest to oczywiście toporna metoda, ale na szybko powinno być ok

pozdrawiam

Napisano

lub wciągnij sobie to do deep painta i pozaznaczaj, tzn pomaluj wszystko (mająca dwa obiekty - Twoj główny i te drugie połaczone w jeden osobny).

Po wszystkim pociagniesz jakimkolwiek pędzlem i na tekstruze niezamalowane zostaną miejsca styku ( bo nie bedziesz miec do nich dostepu podczas malowania.

pozdrawiam

Napisano

Kris_R a po co ma zamieniać cylindry na kulki? w widoku prostokątnym (top) i tak będzie widać dobrze. (a ambient occlusion i tak jest najlepsze ;))

p.s. nie zauważyłem że pokręcił walcami nie było pytania.

Napisano

Bacry.. dobrze się czujesz? zanim coś napiszesz to przeczytaj uważnie wcześniejsze posty... ech

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności