Kruku Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 Chciałbym żeby podczas robienia UV mapki zaznaczyło mi na niej wszystkie stykające się obiekty z mapowanym obiektem . Taki prosty przykład na załączniku, czy jest możliwe żeby na zaznaczonej powierzchni było widoczne (robiąć texturkę texporterem) gdzie stykają się niebiekskie walce?? może dzieki jakiemuś pluginowi?? jestem dosyć nowy i nieznam w 100% obsługi programu ^^'
Bacry Napisano 8 Styczeń 2006 Napisano 8 Styczeń 2006 musisz pokombinować z mental ray'em i ambient occlusion ale jak jesteś dość nowy to musisz dość dużo o tym poczytać.
Kris_R Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 jeśli wrócić do korzeni pradawnych czasów to możesz sobie poradzić dość łopatologicznie... - w miejsca gdzie są te cylindry wstaw malutkie kulki - cylindry schowaj - odpal render w widoku od góry... dostaniesz po przeliczeniu podkład z kropeczkami - te kropeczki pomogą w czasie malowania jest to oczywiście toporna metoda, ale na szybko powinno być ok pozdrawiam
kannu Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 lub wciągnij sobie to do deep painta i pozaznaczaj, tzn pomaluj wszystko (mająca dwa obiekty - Twoj główny i te drugie połaczone w jeden osobny). Po wszystkim pociagniesz jakimkolwiek pędzlem i na tekstruze niezamalowane zostaną miejsca styku ( bo nie bedziesz miec do nich dostepu podczas malowania. pozdrawiam
Bacry Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 Kris_R a po co ma zamieniać cylindry na kulki? w widoku prostokątnym (top) i tak będzie widać dobrze. (a ambient occlusion i tak jest najlepsze ;)) p.s. nie zauważyłem że pokręcił walcami nie było pytania.
Kris_R Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Bacry.. dobrze się czujesz? zanim coś napiszesz to przeczytaj uważnie wcześniejsze posty... ech
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się