tob01 Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 Witam chce zrobic teksture siatki, robie tak jak jest w tutku, tzn daje na diffuse jedna teksture i na opaticy druga tylko kolory na odwrot, no i na tej kulce w material editor jest siateczka jak nalezy, przeswitująca ale gdy nakladam ten material na obiekt to na obiekcie juz wyglada inaczej (nie przeswituje i nie wyglada jak siatka) nie wiem co robic, pomoze mi ktos? PLZ
sanki Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 renderujesz czy tylko nakladasz ?? i w jakim tutku jesli mozna sie spytac??
tob01 Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 to jest stad ale nie wiem czy zobaczysz czy tam sie czasem logowac nie trzeba http://www.gom-team.com/page.php?id=492&PHPSESSID=07906ad8754d3a26767fc573bc407fc5 I ja nie wiem czym sie rozni renderowanie od nakladania, z teksturowania prawie nic nie kapuje. Bo wzialem sobie z gierki maske i ja przerobilem tylko teraaz na wlocie powietrza musze miec siatke. to zrobilem to miejsce jako nowy obiekt i chce tam dac teksturke ale jak mowilem wyglada calkiem inaczej jak na kulce w material editor
krzyhhh Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 efekt opticy będzie widoczny dopiero po zrenderowaniu .. może zamiast przerabiać takie "trudne" ;) tutoriale jak siatka z użyciem opticy przejrzyj jakieś podstawy tu coś np masz : http://3dr.org/modules.php?name=Podstawy początki są trudne :)
tob01 Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 teraz to ze mnie idiote zrobiles hehe lol modelowac to ja troche umiem, przerobilem maske a nie kazdy umie dodalem ten wlot powietrza na srodku i tu gdzie jest ta kratka (to sa powycinane polygeny ale wole miec teksture(latwiej do gry wrzucic) raz zrobilem cos takiego http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaa4gj.jpg http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaaaaaa76be.jpg wiec takim calkowitym nOObem nie jestem, chce tylko wiedziec czemu na obiekcie wyglada inaczej niz na kulce, jak zrobic render?? PLIS pomoz PS: maska moze dla specow wygladac na brzydka ale to jest LOW POLY poniewaz przy high by sie gra zacinała
tob01 Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 nie nic chyba nie robilem takiego. Mowie z teksturowania nic nie umiem prawie :( Tu jest jak to wygląda http://img315.imageshack.us/my.php?image=dasda9qy.jpg chodzi mi o te bialoczarne kreski a nie o to czarne bo to czarne to karbon PS: powiesz jak zrobic to mapowanie?
polka dot Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 zaznacz ten wlot, potem wejdź w modyfikatory i na liście znajdź UVW Map. najlepiej jak wpisze uvw map w F1 :D ale to nie rozwiąże twojego problemu, bo to co masz na kulce to nie jest procedural siatki tylko jakiaśtam textura w opacity, a to niestety nie to samo. jeżeli zrozumiałem o co ci chodzi, to powinno ci to pomóc: http://www.jeffpatton.net/Tips/Wire-gradient.jpg pozdro.
krzyhhh Napisano 9 Styczeń 2006 Napisano 9 Styczeń 2006 sorki zwracam honor ;) ale serio robiłeś wrażenie początkującego ;)
tob01 Napisano 9 Styczeń 2006 Autor Napisano 9 Styczeń 2006 thx kome jestes the best ziom, modyfikator zalatwil sprawe krzyhhh bo z teksturowania jestem gorzej niz poczatkujacy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się