Napisano 9 Styczeń 200619 l Witam chce zrobic teksture siatki, robie tak jak jest w tutku, tzn daje na diffuse jedna teksture i na opaticy druga tylko kolory na odwrot, no i na tej kulce w material editor jest siateczka jak nalezy, przeswitująca ale gdy nakladam ten material na obiekt to na obiekcie juz wyglada inaczej (nie przeswituje i nie wyglada jak siatka) nie wiem co robic, pomoze mi ktos? PLZ
Napisano 9 Styczeń 200619 l renderujesz czy tylko nakladasz ?? i w jakim tutku jesli mozna sie spytac??
Napisano 9 Styczeń 200619 l Autor to jest stad ale nie wiem czy zobaczysz czy tam sie czasem logowac nie trzeba http://www.gom-team.com/page.php?id=492&PHPSESSID=07906ad8754d3a26767fc573bc407fc5 I ja nie wiem czym sie rozni renderowanie od nakladania, z teksturowania prawie nic nie kapuje. Bo wzialem sobie z gierki maske i ja przerobilem tylko teraaz na wlocie powietrza musze miec siatke. to zrobilem to miejsce jako nowy obiekt i chce tam dac teksturke ale jak mowilem wyglada calkiem inaczej jak na kulce w material editor
Napisano 9 Styczeń 200619 l efekt opticy będzie widoczny dopiero po zrenderowaniu .. może zamiast przerabiać takie "trudne" ;) tutoriale jak siatka z użyciem opticy przejrzyj jakieś podstawy tu coś np masz : http://3dr.org/modules.php?name=Podstawy początki są trudne :)
Napisano 9 Styczeń 200619 l Autor teraz to ze mnie idiote zrobiles hehe lol modelowac to ja troche umiem, przerobilem maske a nie kazdy umie dodalem ten wlot powietrza na srodku i tu gdzie jest ta kratka (to sa powycinane polygeny ale wole miec teksture(latwiej do gry wrzucic) raz zrobilem cos takiego http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaa4gj.jpg http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaaaaaa76be.jpg wiec takim calkowitym nOObem nie jestem, chce tylko wiedziec czemu na obiekcie wyglada inaczej niz na kulce, jak zrobic render?? PLIS pomoz PS: maska moze dla specow wygladac na brzydka ale to jest LOW POLY poniewaz przy high by sie gra zacinała
Napisano 9 Styczeń 200619 l Autor nie nic chyba nie robilem takiego. Mowie z teksturowania nic nie umiem prawie :( Tu jest jak to wygląda http://img315.imageshack.us/my.php?image=dasda9qy.jpg chodzi mi o te bialoczarne kreski a nie o to czarne bo to czarne to karbon PS: powiesz jak zrobic to mapowanie?
Napisano 9 Styczeń 200619 l zaznacz ten wlot, potem wejdź w modyfikatory i na liście znajdź UVW Map. najlepiej jak wpisze uvw map w F1 :D ale to nie rozwiąże twojego problemu, bo to co masz na kulce to nie jest procedural siatki tylko jakiaśtam textura w opacity, a to niestety nie to samo. jeżeli zrozumiałem o co ci chodzi, to powinno ci to pomóc: http://www.jeffpatton.net/Tips/Wire-gradient.jpg pozdro.
Napisano 9 Styczeń 200619 l Autor thx kome jestes the best ziom, modyfikator zalatwil sprawe krzyhhh bo z teksturowania jestem gorzej niz poczatkujacy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto