Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam chce zrobic teksture siatki, robie tak jak jest w tutku, tzn daje na diffuse jedna teksture i na opaticy druga tylko kolory na odwrot, no i na tej kulce w material editor jest siateczka jak nalezy, przeswitująca ale gdy nakladam ten material na obiekt to na obiekcie juz wyglada inaczej (nie przeswituje i nie wyglada jak siatka) nie wiem co robic, pomoze mi ktos? PLZ

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

renderujesz czy tylko nakladasz ?? i w jakim tutku jesli mozna sie spytac??

Napisano
  • Autor

to jest stad ale nie wiem czy zobaczysz czy tam sie czasem logowac nie trzeba http://www.gom-team.com/page.php?id=492&PHPSESSID=07906ad8754d3a26767fc573bc407fc5

I ja nie wiem czym sie rozni renderowanie od nakladania, z teksturowania prawie nic nie kapuje. Bo wzialem sobie z gierki maske i ja przerobilem tylko teraaz na wlocie powietrza musze miec siatke. to zrobilem to miejsce jako nowy obiekt i chce tam dac teksturke ale jak mowilem wyglada calkiem inaczej jak na kulce w material editor

Napisano
  • Autor

teraz to ze mnie idiote zrobiles hehe lol modelowac to ja troche umiem, przerobilem maske a nie kazdy umie dasda1jl.jpg dodalem ten wlot powietrza na srodku i tu gdzie jest ta kratka (to sa powycinane polygeny ale wole miec teksture(latwiej do gry wrzucic)

raz zrobilem cos takiego http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaa4gj.jpg

http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaaaaaa76be.jpg wiec takim calkowitym nOObem nie jestem, chce tylko wiedziec czemu na obiekcie wyglada inaczej niz na kulce, jak zrobic render?? PLIS pomoz

 

 

PS: maska moze dla specow wygladac na brzydka ale to jest LOW POLY poniewaz przy high by sie gra zacinała

Napisano

zaznacz ten wlot, potem wejdź w modyfikatory i na liście znajdź UVW Map. najlepiej jak wpisze uvw map w F1 :D ale to nie rozwiąże twojego problemu, bo to co masz na kulce to nie jest procedural siatki tylko jakiaśtam textura w opacity, a to niestety nie to samo. jeżeli zrozumiałem o co ci chodzi, to powinno ci to pomóc: http://www.jeffpatton.net/Tips/Wire-gradient.jpg

 

pozdro.

Napisano
  • Autor

thx kome jestes the best ziom, modyfikator zalatwil sprawe

krzyhhh bo z teksturowania jestem gorzej niz poczatkujacy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności