Skocz do zawartości

textura siatki


tob01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chce zrobic teksture siatki, robie tak jak jest w tutku, tzn daje na diffuse jedna teksture i na opaticy druga tylko kolory na odwrot, no i na tej kulce w material editor jest siateczka jak nalezy, przeswitująca ale gdy nakladam ten material na obiekt to na obiekcie juz wyglada inaczej (nie przeswituje i nie wyglada jak siatka) nie wiem co robic, pomoze mi ktos? PLZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

to jest stad ale nie wiem czy zobaczysz czy tam sie czasem logowac nie trzeba http://www.gom-team.com/page.php?id=492&PHPSESSID=07906ad8754d3a26767fc573bc407fc5

I ja nie wiem czym sie rozni renderowanie od nakladania, z teksturowania prawie nic nie kapuje. Bo wzialem sobie z gierki maske i ja przerobilem tylko teraaz na wlocie powietrza musze miec siatke. to zrobilem to miejsce jako nowy obiekt i chce tam dac teksturke ale jak mowilem wyglada calkiem inaczej jak na kulce w material editor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to ze mnie idiote zrobiles hehe lol modelowac to ja troche umiem, przerobilem maske a nie kazdy umie dasda1jl.jpg dodalem ten wlot powietrza na srodku i tu gdzie jest ta kratka (to sa powycinane polygeny ale wole miec teksture(latwiej do gry wrzucic)

raz zrobilem cos takiego http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaa4gj.jpg

http://img444.imageshack.us/my.php?image=fiat500aaaaaaaa76be.jpg wiec takim calkowitym nOObem nie jestem, chce tylko wiedziec czemu na obiekcie wyglada inaczej niz na kulce, jak zrobic render?? PLIS pomoz

 

 

PS: maska moze dla specow wygladac na brzydka ale to jest LOW POLY poniewaz przy high by sie gra zacinała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaznacz ten wlot, potem wejdź w modyfikatory i na liście znajdź UVW Map. najlepiej jak wpisze uvw map w F1 :D ale to nie rozwiąże twojego problemu, bo to co masz na kulce to nie jest procedural siatki tylko jakiaśtam textura w opacity, a to niestety nie to samo. jeżeli zrozumiałem o co ci chodzi, to powinno ci to pomóc: http://www.jeffpatton.net/Tips/Wire-gradient.jpg

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności