Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No zrobilem samochodzik w oparciu o tuta, więc w sumie żadne osiągnięcie, ale mam kilka pytań.

 

Lakier z boku robiłem w oparciu o layered shader, składal się z kanału alfa no i blinu z czerwonym kolorem. W finalnym renderze ta czerwien podobni jak inne pełne kolory strasznie matowe były, kombinowałem i nałozyłem zamiast tego blina anisotropic, jakos się to poprawiło, ale i tak fatalnie wygląda. Jaka jest tego przyczyna, aha żąglowałem róznymi suwakami :D ale nic nie dało. Aha x 2 blin z kolorem czerwonym jest połączony z shaderem layered 3 relacjami - glow, color i transparent, niezaleznie czy zmieniam relację, kolor i tak jest matowy.

 

Poza tym co uwzględnić w finalnym renderze, jakieś sugestie? Czego mi brakuje - oczywiście oprócz tła :D

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A teraz tak - jakie właściwie jest pytanie? :)

Jaka jest tego przyczyna

W sensie tych matowych materiałów? Pokaż - może nie miało się co w nich odbijać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności