Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No zrobilem samochodzik w oparciu o tuta, więc w sumie żadne osiągnięcie, ale mam kilka pytań.

 

Lakier z boku robiłem w oparciu o layered shader, składal się z kanału alfa no i blinu z czerwonym kolorem. W finalnym renderze ta czerwien podobni jak inne pełne kolory strasznie matowe były, kombinowałem i nałozyłem zamiast tego blina anisotropic, jakos się to poprawiło, ale i tak fatalnie wygląda. Jaka jest tego przyczyna, aha żąglowałem róznymi suwakami :D ale nic nie dało. Aha x 2 blin z kolorem czerwonym jest połączony z shaderem layered 3 relacjami - glow, color i transparent, niezaleznie czy zmieniam relację, kolor i tak jest matowy.

 

Poza tym co uwzględnić w finalnym renderze, jakieś sugestie? Czego mi brakuje - oczywiście oprócz tła :D

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A teraz tak - jakie właściwie jest pytanie? :)

Jaka jest tego przyczyna

W sensie tych matowych materiałów? Pokaż - może nie miało się co w nich odbijać.

Napisano

zrób sferę i podepnij HDRI do koloru, będzie o wiele lepiej :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności