Napisano 10 Styczeń 200619 l No zrobilem samochodzik w oparciu o tuta, więc w sumie żadne osiągnięcie, ale mam kilka pytań. Lakier z boku robiłem w oparciu o layered shader, składal się z kanału alfa no i blinu z czerwonym kolorem. W finalnym renderze ta czerwien podobni jak inne pełne kolory strasznie matowe były, kombinowałem i nałozyłem zamiast tego blina anisotropic, jakos się to poprawiło, ale i tak fatalnie wygląda. Jaka jest tego przyczyna, aha żąglowałem róznymi suwakami :D ale nic nie dało. Aha x 2 blin z kolorem czerwonym jest połączony z shaderem layered 3 relacjami - glow, color i transparent, niezaleznie czy zmieniam relację, kolor i tak jest matowy. Poza tym co uwzględnić w finalnym renderze, jakieś sugestie? Czego mi brakuje - oczywiście oprócz tła :D
Napisano 10 Styczeń 200619 l A teraz tak - jakie właściwie jest pytanie? :) Jaka jest tego przyczyna W sensie tych matowych materiałów? Pokaż - może nie miało się co w nich odbijać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto