ckris Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 No zrobilem samochodzik w oparciu o tuta, więc w sumie żadne osiągnięcie, ale mam kilka pytań. Lakier z boku robiłem w oparciu o layered shader, składal się z kanału alfa no i blinu z czerwonym kolorem. W finalnym renderze ta czerwien podobni jak inne pełne kolory strasznie matowe były, kombinowałem i nałozyłem zamiast tego blina anisotropic, jakos się to poprawiło, ale i tak fatalnie wygląda. Jaka jest tego przyczyna, aha żąglowałem róznymi suwakami :D ale nic nie dało. Aha x 2 blin z kolorem czerwonym jest połączony z shaderem layered 3 relacjami - glow, color i transparent, niezaleznie czy zmieniam relację, kolor i tak jest matowy. Poza tym co uwzględnić w finalnym renderze, jakieś sugestie? Czego mi brakuje - oczywiście oprócz tła :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 No jest zwykły Maya Software render? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ckris Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2006 Mental :D Fatalna sprawa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Styczeń 2006 Share Napisano 10 Styczeń 2006 A teraz tak - jakie właściwie jest pytanie? :) Jaka jest tego przyczyna W sensie tych matowych materiałów? Pokaż - może nie miało się co w nich odbijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 11 Styczeń 2006 Share Napisano 11 Styczeń 2006 zrób sferę i podepnij HDRI do koloru, będzie o wiele lepiej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się