grychu Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 Witam! Czy ktoś potrafi ustawić architectural glass material w mental ray-u aby uzyskać ładne szkło architektoniczne na elewacji? Pozdro.
SWRSC Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 W Mentalu jest gotowy materiał: Glass (physic pen) A jak chcesz większej kontroli nad szkłem (jakies bajery typu matowość) to stworz materiał typu MentalRay i do slotu surface wstaw sobie materiał Glass (lume). Pobaw sie jego opcjami, gdzies na forum, w dziale rendering>mentalRay był post z ustawieniami tego shadera.
grychu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 ..ale chodzi mi o plugina do maxa który sie nazywa i jak to ustawić aby uzyskać ładne szło architektoniczne z odbiciem nieba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się