Napisano 12 Styczeń 200619 l Witam! Mam kilka pytań związanych z renderowaniem wnętrze. Zamieszaczam wynik i ustawienia. 1 - Co to za białe plamy na ścianach?? (czy ma to jakiś związek z ilością fotonów?) 2- Czy jest jakiś sposób aby zoptymalizować moje ustawienia bo ten obraz rrenderował się 12 godzin a to wydaje mi się śmieszne.
Napisano 12 Styczeń 200619 l pobaw sie final gatheringiem opcjami min/max w celu zredukowania plam, mozesz wystrzelic takze wiecej fotonow (to ustawiasz w opcjach w swiatla)
Napisano 12 Styczeń 200619 l pytanie czy masz "scenę rzeczywistą" czyli czy np: wysokośc kanapy ma realnie 70 cm czy może 700? polecam także zwiększenie liczby fotonków. btw: ile teraz ich masz? [+] do testowych renderów używaj samplingu 4x4 albo 1x16 itp. 64x64 daję z reguły na pólfinał. prawdopodobnie daltego render trwał 12h. wyłacz też materiał DGS z procesu przeliczania (zawsze to dodatkowe 20min do przodu). Pozdrawiam
Napisano 12 Styczeń 200619 l Autor No chyba macie rację. Porównałem scenkę z poprzednim renderem gdzie obraz był cacy i miałem tam 10x Więcej Fotonów(z drugiej strony tam były tylko 2 światła a tu są 4) oraz miałem zaznaczone przy finall gatter Fast Lookup i Rebuild. Mam pytanie Bo szukałem i nie znalazłem czy gdzieś na forum jest wytłumaczone dokładnie co znaczy każde z tych pól w GI i FG. Po co aż tyle radiusów do ustawiania?? Czy w finalnym rendeże te radiusy odgrywają jakąś znaczącą rolę?? Co to jest Decey?? I co to jest Sum w Max Trace Depth?? I czym do holery różnią się te Filter Type i jaką rolę odgrywa ich rozmiar?? KOSMOS. God Deamed!!!! Za odpowiedz na wszystkie nurtujące i flustrujące oraz podkreślające poziom mojej głupoty pytania z góry dziękuję!
Napisano 13 Styczeń 200619 l a wystarczy przejrzeć wątek na samej górze i znaleźć to: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22 jak i cały zbiór: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto