Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Szukam dobrych materiałów dydaktycznych;] ( literatura, tutoriale, a może po prostu dobre rady) dotyczących różnych shader'ów w VRay'u. Chodzi mi głównie o drewno (odbicia, rozproszenie swiatła, itp. do wizualizacji). Proszę o pomoc;]

Pozdrawiam!!

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 883
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ale o co dokładnie chodzi? bo ja nie kumam :) najlepsza jest obserwacja otoczenia, nic więcej ci nie jest potrzebne..

Napisano

w scanlinie.. bierzesz sobie materiał raytrace, w diffuse wrzucasz teksturę drewna a w polu reflect ładujesz mapę falloff :)

 

sory :)

 

no to w vrayu bierzesz sobie materiał vraymtl, w diffuse wrzucasz teksturę drewna a w polu reflect ładujesz mapę falloff :D

Napisano

otyczących różnych shader'ów w VRay'u

w scanlinie.

 

kome - nie rób offtopa :p

Napisano
  • Autor

Dobra;] Tyle wiedziałem... Będę bawił się ustawieniami, bo o nie mi chodzi;] Falloff'a jest kilka typów, np. fresnel i jeszcze parę parametrów... Nie chcę lustra na podłodze tylko, lekkie, lekko rozmyte odbicie;]

Pozdrawiam

Napisano

Fresnel jest niby fizycznie poprawnym rodzajem odbić. A żeby odbicie było rozmyte musisz zmniejszyć Glossiness poniżej 1,0.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności