Touch Napisano 15 Styczeń 2006 Share Napisano 15 Styczeń 2006 Witam! Szukam dobrych materiałów dydaktycznych;] ( literatura, tutoriale, a może po prostu dobre rady) dotyczących różnych shader'ów w VRay'u. Chodzi mi głównie o drewno (odbicia, rozproszenie swiatła, itp. do wizualizacji). Proszę o pomoc;] Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Styczeń 2006 Share Napisano 15 Styczeń 2006 ale o co dokładnie chodzi? bo ja nie kumam :) najlepsza jest obserwacja otoczenia, nic więcej ci nie jest potrzebne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2006 Interesuje mnie jak uzyskać taki efekt w Max'ie?;] Żeby podłoga (np. panele) nie odbijała wszystkiego tak jak lustro... Chodzi mi o efekt taki jak np w pracy Mario: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21647 czy Mariusza W: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21820 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Styczeń 2006 Share Napisano 15 Styczeń 2006 w scanlinie.. bierzesz sobie materiał raytrace, w diffuse wrzucasz teksturę drewna a w polu reflect ładujesz mapę falloff :) sory :) no to w vrayu bierzesz sobie materiał vraymtl, w diffuse wrzucasz teksturę drewna a w polu reflect ładujesz mapę falloff :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 15 Styczeń 2006 Share Napisano 15 Styczeń 2006 otyczących różnych shader'ów w VRay'u w scanlinie. kome - nie rób offtopa :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2006 Dobra;] Tyle wiedziałem... Będę bawił się ustawieniami, bo o nie mi chodzi;] Falloff'a jest kilka typów, np. fresnel i jeszcze parę parametrów... Nie chcę lustra na podłodze tylko, lekkie, lekko rozmyte odbicie;] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tymek Napisano 15 Styczeń 2006 Share Napisano 15 Styczeń 2006 Fresnel jest niby fizycznie poprawnym rodzajem odbić. A żeby odbicie było rozmyte musisz zmniejszyć Glossiness poniżej 1,0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Styczeń 2006 Share Napisano 15 Styczeń 2006 ..no to jak za bardzo odbija to zmień kolor biały w falloffie na ciemno szary.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2006 ooo... dzięki bardzo;] Poważnie! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się