Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam sobie cylinder o promieniu=1 i wys.=40, chce z niego zrobic rurke od długopisa i nadac jej teksture (biało czarne, poprzeczne paski), więc nadaje na cylinder mod. uvw map i ustawiam na cylindrical, length=2, width=2 i height=40 lecz gdy nakładam teksture wychodzi to wszystko jakos dziwnie, za duze i w ogóle... co robię źle? Czy wymiary tekstury muszą być określone, czy to nie ma znaczenia, proszę o szybką odp.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli będziesz miał dużą teksturę, to siłą rzeczy się zmniejszy, aby mieściła się na obiekcie.Najlepiej utwórz teksturę o rozmiarach proporcjonalnych do rozmiarów obiektu.

Napisano

Proporcja 6,28 / 40. Oczywiście im większa rozdzielczość tym lepsza jakość.

No i gizmo UVW Map powinno być dopasowne do wymiarów cylindra. Wtedy przy tilingu =1 tekstura rozłoży się na całej powierzchni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności