Johnny Bravo Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 1. Jak oteksturowac ten ołówek jaki rodzaj uvw map dodać? 2. Czy te ścianki podłużne na początku i końcu ołówka powinny zostać czy to jakies błędy w siatce? http://img4.imageshack.us/my.php?image=olowek11bb.jpg
Kris_R Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 1. najprostsze mapowanie cylindryczne 2. nie wiem co autor miał na myśli... jeśli to low poly, to może niby na górze takie ślady od ostrzenia a na dole ta blaszka ... grupy wygładzania to nie jest błąd i w tym przypadku może tak zostać...
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 dodaj SmoothiGroups i po sprawie ze ściankami. inna sprawa, że ten ołówek ma pewnie standardowo 18 faces na obwodzie. radziłbym wymodelować ten ołówek z cylindra z większą ilością faces (około 40) - jesli planuesz zbliżenia. Pozdrawiam
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 niekoniecznie illy: są okrągłe z np: myszką miki :]
illy Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 z np: myszką miki :] No dobra, tym mnie przekonales :) Jeszcze trzeba wymodelowac takie polkola jak od noza wycinane na koncu, no chyba ze to tylko blad cieniowania i wygladzania
Johnny Bravo Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 http://img476.imageshack.us/my.php?image=asdd7th.jpg Wyszło coś takiego... dziekuje za rady. widac ze jest krzywo nalozona tekstura, zmienic teksturę czy uvw map,,, i co sie tam dzieje na koncu tego ołówka :/
hcpiter Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Cos ci nie wyszło to, bo myslałem ze jakąs texturke dasz, smooth groups cos na koncowce nie wyszedł :) Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się