Napisano 18 Styczeń 200619 l 1. Jak oteksturowac ten ołówek jaki rodzaj uvw map dodać? 2. Czy te ścianki podłużne na początku i końcu ołówka powinny zostać czy to jakies błędy w siatce? http://img4.imageshack.us/my.php?image=olowek11bb.jpg
Napisano 18 Styczeń 200619 l 1. najprostsze mapowanie cylindryczne 2. nie wiem co autor miał na myśli... jeśli to low poly, to może niby na górze takie ślady od ostrzenia a na dole ta blaszka ... grupy wygładzania to nie jest błąd i w tym przypadku może tak zostać...
Napisano 18 Styczeń 200619 l dodaj SmoothiGroups i po sprawie ze ściankami. inna sprawa, że ten ołówek ma pewnie standardowo 18 faces na obwodzie. radziłbym wymodelować ten ołówek z cylindra z większą ilością faces (około 40) - jesli planuesz zbliżenia. Pozdrawiam
Napisano 18 Styczeń 200619 l z np: myszką miki :] No dobra, tym mnie przekonales :) Jeszcze trzeba wymodelowac takie polkola jak od noza wycinane na koncu, no chyba ze to tylko blad cieniowania i wygladzania
Napisano 18 Styczeń 200619 l Autor http://img476.imageshack.us/my.php?image=asdd7th.jpg Wyszło coś takiego... dziekuje za rady. widac ze jest krzywo nalozona tekstura, zmienic teksturę czy uvw map,,, i co sie tam dzieje na koncu tego ołówka :/
Napisano 18 Styczeń 200619 l Cos ci nie wyszło to, bo myslałem ze jakąs texturke dasz, smooth groups cos na koncowce nie wyszedł :) Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto