Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 987
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. najprostsze mapowanie cylindryczne

2. nie wiem co autor miał na myśli... jeśli to low poly, to może niby na górze takie ślady od ostrzenia a na dole ta blaszka ... grupy wygładzania to nie jest błąd i w tym przypadku może tak zostać...

Napisano

dodaj SmoothiGroups i po sprawie ze ściankami.

inna sprawa, że ten ołówek ma pewnie standardowo 18 faces na obwodzie. radziłbym wymodelować ten ołówek z cylindra z większą ilością faces (około 40) - jesli planuesz zbliżenia.

Pozdrawiam

Napisano
z np: myszką miki :]

No dobra, tym mnie przekonales :)

 

Jeszcze trzeba wymodelowac takie polkola jak od noza wycinane na koncu, no chyba ze to tylko blad cieniowania i wygladzania

Napisano

Cos ci nie wyszło to, bo myslałem ze jakąs texturke dasz, smooth groups cos na koncowce nie wyszedł :)

Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności