Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

domyslam się, że obydwa Trace Depth, zarówno w Caustics/GI jak i FG?

jaki to materiał na tych kulach?

Napisano
  • Autor

nie, nie zmienilem:)

...

Hmm glass(lume) nie mam a physicphen to tragicznie wyglada

Napisano

zrób tak:

materiał mentalray w slot diffuse daj glass(lume)

w slot Photon daj Dielectric material i renderuj.

Napisano
  • Autor

Aha no spox:P

Te szklo wyglada elegancko, ale renderuje tak dlugo ze niech je ---- strzeli :)

 

Ale dziex, tam gdzie byly plamy jest ciemniej ale nie jest czarno:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności