deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 Hmm powiekszylem wszystkie z 5 na 30 i nic...:(
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 domyslam się, że obydwa Trace Depth, zarówno w Caustics/GI jak i FG? jaki to materiał na tych kulach?
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 ten domyslny glassclear z raytraced1 biblioteki
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 a zmieniłeś na Mentalowskiego Glass(Lume) albo Glass PhysicPhen?
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Napisano 18 Styczeń 2006 nie, nie zmienilem:) ... Hmm glass(lume) nie mam a physicphen to tragicznie wyglada
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 zrób tak: materiał mentalray w slot diffuse daj glass(lume) w slot Photon daj Dielectric material i renderuj.
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 deshu: czepiasz się ;) Surface a diffuse - oba kończą się na e :]
deshu Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Aha no spox:P Te szklo wyglada elegancko, ale renderuje tak dlugo ze niech je ---- strzeli :) Ale dziex, tam gdzie byly plamy jest ciemniej ale nie jest czarno:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się