deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 Mam problem. Jak usunac te czarne plamy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 zwiększ wartości Trace Depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2006 Hmm powiekszylem wszystkie z 5 na 30 i nic...:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 domyslam się, że obydwa Trace Depth, zarówno w Caustics/GI jak i FG? jaki to materiał na tych kulach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2006 ten domyslny glassclear z raytraced1 biblioteki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 a zmieniłeś na Mentalowskiego Glass(Lume) albo Glass PhysicPhen? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2006 nie, nie zmienilem:) ... Hmm glass(lume) nie mam a physicphen to tragicznie wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 zrób tak: materiał mentalray w slot diffuse daj glass(lume) w slot Photon daj Dielectric material i renderuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 18 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2006 jak na moj gust to nie ma tu diffuse > Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fotoas Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 bo jest surface :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 18 Styczeń 2006 Share Napisano 18 Styczeń 2006 deshu: czepiasz się ;) Surface a diffuse - oba kończą się na e :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2006 Aha no spox:P Te szklo wyglada elegancko, ale renderuje tak dlugo ze niech je ---- strzeli :) Ale dziex, tam gdzie byly plamy jest ciemniej ale nie jest czarno:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się