Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,eksperymentuje w mentalu,mam do wykonania wizualizacje regału sklepowego ale nie wychodzi mi to tak jak bym chcial choc w light tracerze efekt jest calkiem calkiem to w mentalu wychodza jakies krechy i nierowne cienie,czy moglby mi ktos z was pomoc to poprawic? Co zrobić aby render tego regału wyglądał realistycznie?

Może ktoś z was zmierzy sie z tym regałem i sam spróbuje go odpowiednio oświetlić ?

Zgóry dziekuje za pomoc:)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze więcej min i max w ustawieniach aa, to ładniej te krawędzie będą wyglądać

Napisano

czym go oświetlasz? ten świecący znak też odgrywa rolę w scenie. FG min i max. możliwe też że to wina samplingu.

 

Pozdrawiam

 

[+]

czasami zdarzy się też, że to wina materiałów. spróbuj zrenderować z czystym defaultowym DGSem.

Napisano
  • Autor

w scenie umiescilem swiatlo skylight chodzilo mi o uzyskanie efektu miekich i rozmytych cieni,jesli chodzi o materiały to czy nie lepiej bedzie urzyć materiałów mental raya?

Napisano

DGS to materiał mentalowski :]

jesli to skylight to

ustaw recznie wartosci min i max dla FG

 

Pozdrawiam

Napisano

Najpierw zwiększ Sampling. Jak nie pomoże, to pobaw się Min i max w FG.

Napisano
  • Autor

Wlasnie sie tymi ustawieniami bawie,chce aby te cienbie byly miekie i spojne a nie jakies takie kwadratowe

dzieki za wszystkie odpowiedzi jeli bede mial problem to jeszcze sie odezwe:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności