flashmaster Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 skonczyly mi sie sloty na materialy jak mam dodac wiecej slotow mam 6x4 jak zrobic wiecej ???
piotrek Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Muszisz trochę przystopować z tworzeniem nowych. Ogarnij scenkę i usuń niepotrzebne.
Gość skit Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Lol, ograniczenia w mat. editorze wcale nie oznacza ograniczernia ilosci mat. w scenie. To że zastapisz materoiał w edytorze nie jest jednoznaczne z zastąpieniem materiału w scenie.
Shogun 3D Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 jest taki patent jak multi subobject material, poczytaj sobie o nim. W jednym slocie możesz zmieścić dzieki niemu teksturkę dla bardzo wielu róznych obiektów
Baldack Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 tak tylko ze muliti subobject to sieczka ciezko potem sie w nim odnales ale to moje zdanie.
Shogun 3D Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Tak, to prawda, że jest to nieco trudniejsze, ale jak się to dobrze opisze i... nie przesadzi, to sie przydaje. Jest też inny sposób, by mając pełną palete slotów móc stworzyć kolejny materiał. Ze względu na fakt, że materiał, który juz jest w scenie nie musi byc odzwierciedlony w oknie próbek, żeby istnieć, mozesz wybrac obiekt, którego materiału juz raczej edytowac nie będziesz (np materiał A), po czym kliknąc w slot tego materiału i nacisnąć ikonkę czerwonego X, która ten slot zresetuje. Pojawi Ci się wówczas okienko: "The mtl/map is already used in the scene. Do you want: * Affect mtl/mab in both the scene and editor slot? * Affect only mtl/map in editor slot? Należy kliknąć tą drugą opcję, inaczej materiał zniknie na dobre ze sceny i slotu. Po wyczyszczeniu slotu można stworzyć materiał B i nadać go obiektowi w scenie. W razie konieczności edycji materiału A, należy w opisany juz sposób zresetować któryć ze slotów i w taki sam sposób jak nadaje sie materiał obiektowi przeciągnąć materiał A do wolnego slotu. Enjoy.
piotrek Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Pewnie wkrótce autodesk zlikwiduje tą niedogodność. To co jest teraz, to fatalne rowiązanie. :)
kannu Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 to jest tak, jak w sklepie z lodówkąw ktorej stoją puszki coca-coli, fanty itp. Jest tam tego mnostwo, a przy szybce jest tylko troche - te ktore mają byc eksponowane - i można to dowolnie przestawiać. Gdyby w maxie mozna mieć 24 materiały to daleko by sie nie zajechało :). Poza tym jest costakiego jak lista materiałów w scenie - i tam sa juz wszystkiełacznie z mozliwością przelaczania do tylko trybu root, oraz moz.liwość wlaczania textoego opisu, miniaturek , wiekszych miniaturek. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Lis Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 jest taki patent jak multi subobject material, poczytaj sobie o nim. W jednym slocie możesz zmieścić dzieki niemu teksturkę dla bardzo wielu róznych obiektów Niby tak ale MultiSubObject nie współpracuje z niekturymi materiałami z Mental raya. Wyskakuje okienko z błędem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się