Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ok, wiem ze cudownie nie jest ale jak widzisz te bledy to powiedz dokladnie,bo nie zabardzo wiem co mam poprawic.

Napisano

materiały są troszkę nierealne, może jak poprawisz swiatło będzie lepiej, na miniaturce zaznaczam cale skupisko bugow, pozdr

Napisano
  • Autor

To sa tylko bugi probnego rendera, nie modelu, poprosu jest tu FG o sampingu chyba na 50:) oraz samping renderera usatwiony na 16x16 a przy materalach DGS tworzy to bledy w postaci takich plam. Nie moge sobie pozwoliC na rendery probne duzej jakosci, ze wzgledow technicznych.

 

Update:

 

renderwithdod15ik.th.jpg

 

Mam zamiar doadac wiecej takich "wzorkow" aby urozmaicić nieco projekt, zastanawaim sie tylko nad materialem, bo ten czarny nie do konca sie sprawdza.

Napisano

Nice podoba mi się ta tarcza te wzory to mapy tak czy modelowaleś to :> wiem ze to głupiue pytanie ale fajny efekt uzyskałeś :p

Napisano

Co do tarczy -> fajny model, aczkolwiek prosty, rzeczywiście wzorki wyglądają ciekawo... Jeśli chodzi o tekstury, to trochę nierealistyczne, no ale to w końcu WIP :) Co do tych "wzorków" to są ciekawe rzeczywiście :) Tak samo, jak te inicjały na środku tarczy.

 

Szenszi -> Raczej by mu się tego nie chciało modelować :)

 

Ps. Powodzenia oraz pozdro ;)

Napisano
  • Autor

No dziekuje panowie, dawno nikt nic milego nie napisal:) projekt dzis zaniedbalem, ale dokoncze go napewno, wzorkow bedzie wiecej, taki mam przynajmniej zamiar. sa one oczywiscie displacementem, ale mapowanie uvw przynosi mi duzo trudnosi dlatego i tak sie nad tym napracowalem.

Jutro postaram sie o update.

Napisano

a mi sięona nie podoba, za dużo IMHO wszelakich zdobień, tarcza jest przekombinowana. Dodatkowo tak jak pisali wszyscy niefajny materiał, tarcza wygląda jak plastikowa, najlepiej zrób jakieś proste otoczenie żeby refleksy materiału pojawiły sięw całej okazałości. I co bardzo ważne zmień kolor wewnątrz żłobień bo wyglada jakby to było wyżłobione na wylot, jeśłi zrobisz tylko trochęciemniejszy odcień szarosci będzie wyglądało realniej.

 

uf, to tyle pozdrawiam i powodzenia!

Napisano

Mi sie wydaje że ilość zdobień jest dobra ale Mort ma racje z jednym z materiałami. Uważam że wiecej zdobień to juz przesada bo tarcza zrobi sie nieciekawa. ja bym dał elementy chromu na tarcze :) Ogólnie to fajna tarcza mi siepodoaba ale kazden ma swoje zdanie. zmień materiały i niedodawaj juz zdobień i bedzie git Pozdro

Napisano
  • Autor

Wam tez dziekuje za opinie.

mort - jak juz mowilem kiedys, zmienie kolor wewnatrz zdobien, ale najpierw chce dokonczyc ich mapowanie, czyli juz sie za kolorki zabieram:)

 

Upddate:

dodalem shader do materialu metalu, jak narazie zbyt wyraźne odbicia w metalu ale poprawie:

renderwithshadermetallume1yl.th.jpg

 

wiem straszne ziarno ale zaraz bedzie nastepny render

Napisano
  • Autor

Oto nasyepny render, wiekszy sampling oraz zblurowane reflexy na metalu:

 

renderwithshadermetallumeblure1.th.jpg

 

Czekam na wasze opinie a'propos shadera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności