hkropinski Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 praca raczej słąba, render i materiały słąbe, na modelu też jest sporo bugów, pozdr
deshu Napisano 26 Styczeń 2006 Autor Napisano 26 Styczeń 2006 Ok, wiem ze cudownie nie jest ale jak widzisz te bledy to powiedz dokladnie,bo nie zabardzo wiem co mam poprawic.
hkropinski Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 materiały są troszkę nierealne, może jak poprawisz swiatło będzie lepiej, na miniaturce zaznaczam cale skupisko bugow, pozdr
deshu Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 To sa tylko bugi probnego rendera, nie modelu, poprosu jest tu FG o sampingu chyba na 50:) oraz samping renderera usatwiony na 16x16 a przy materalach DGS tworzy to bledy w postaci takich plam. Nie moge sobie pozwoliC na rendery probne duzej jakosci, ze wzgledow technicznych. Update: Mam zamiar doadac wiecej takich "wzorkow" aby urozmaicić nieco projekt, zastanawaim sie tylko nad materialem, bo ten czarny nie do konca sie sprawdza.
Szenszi Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Nice podoba mi się ta tarcza te wzory to mapy tak czy modelowaleś to :> wiem ze to głupiue pytanie ale fajny efekt uzyskałeś :p
Koniu_PL Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Co do tarczy -> fajny model, aczkolwiek prosty, rzeczywiście wzorki wyglądają ciekawo... Jeśli chodzi o tekstury, to trochę nierealistyczne, no ale to w końcu WIP :) Co do tych "wzorków" to są ciekawe rzeczywiście :) Tak samo, jak te inicjały na środku tarczy. Szenszi -> Raczej by mu się tego nie chciało modelować :) Ps. Powodzenia oraz pozdro ;)
deshu Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 No dziekuje panowie, dawno nikt nic milego nie napisal:) projekt dzis zaniedbalem, ale dokoncze go napewno, wzorkow bedzie wiecej, taki mam przynajmniej zamiar. sa one oczywiscie displacementem, ale mapowanie uvw przynosi mi duzo trudnosi dlatego i tak sie nad tym napracowalem. Jutro postaram sie o update.
mort Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 a mi sięona nie podoba, za dużo IMHO wszelakich zdobień, tarcza jest przekombinowana. Dodatkowo tak jak pisali wszyscy niefajny materiał, tarcza wygląda jak plastikowa, najlepiej zrób jakieś proste otoczenie żeby refleksy materiału pojawiły sięw całej okazałości. I co bardzo ważne zmień kolor wewnątrz żłobień bo wyglada jakby to było wyżłobione na wylot, jeśłi zrobisz tylko trochęciemniejszy odcień szarosci będzie wyglądało realniej. uf, to tyle pozdrawiam i powodzenia!
Szenszi Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Mi sie wydaje że ilość zdobień jest dobra ale Mort ma racje z jednym z materiałami. Uważam że wiecej zdobień to juz przesada bo tarcza zrobi sie nieciekawa. ja bym dał elementy chromu na tarcze :) Ogólnie to fajna tarcza mi siepodoaba ale kazden ma swoje zdanie. zmień materiały i niedodawaj juz zdobień i bedzie git Pozdro
deshu Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Napisano 29 Styczeń 2006 Wam tez dziekuje za opinie. mort - jak juz mowilem kiedys, zmienie kolor wewnatrz zdobien, ale najpierw chce dokonczyc ich mapowanie, czyli juz sie za kolorki zabieram:) Upddate: dodalem shader do materialu metalu, jak narazie zbyt wyraźne odbicia w metalu ale poprawie: wiem straszne ziarno ale zaraz bedzie nastepny render
deshu Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Napisano 29 Styczeń 2006 Oto nasyepny render, wiekszy sampling oraz zblurowane reflexy na metalu: Czekam na wasze opinie a'propos shadera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się