Napisano 26 Styczeń 200619 l praca raczej słąba, render i materiały słąbe, na modelu też jest sporo bugów, pozdr
Napisano 26 Styczeń 200619 l Autor Ok, wiem ze cudownie nie jest ale jak widzisz te bledy to powiedz dokladnie,bo nie zabardzo wiem co mam poprawic.
Napisano 26 Styczeń 200619 l materiały są troszkę nierealne, może jak poprawisz swiatło będzie lepiej, na miniaturce zaznaczam cale skupisko bugow, pozdr
Napisano 27 Styczeń 200619 l Autor To sa tylko bugi probnego rendera, nie modelu, poprosu jest tu FG o sampingu chyba na 50:) oraz samping renderera usatwiony na 16x16 a przy materalach DGS tworzy to bledy w postaci takich plam. Nie moge sobie pozwoliC na rendery probne duzej jakosci, ze wzgledow technicznych. Update: Mam zamiar doadac wiecej takich "wzorkow" aby urozmaicić nieco projekt, zastanawaim sie tylko nad materialem, bo ten czarny nie do konca sie sprawdza.
Napisano 28 Styczeń 200619 l Nice podoba mi się ta tarcza te wzory to mapy tak czy modelowaleś to :> wiem ze to głupiue pytanie ale fajny efekt uzyskałeś :p
Napisano 28 Styczeń 200619 l Co do tarczy -> fajny model, aczkolwiek prosty, rzeczywiście wzorki wyglądają ciekawo... Jeśli chodzi o tekstury, to trochę nierealistyczne, no ale to w końcu WIP :) Co do tych "wzorków" to są ciekawe rzeczywiście :) Tak samo, jak te inicjały na środku tarczy. Szenszi -> Raczej by mu się tego nie chciało modelować :) Ps. Powodzenia oraz pozdro ;)
Napisano 28 Styczeń 200619 l Autor No dziekuje panowie, dawno nikt nic milego nie napisal:) projekt dzis zaniedbalem, ale dokoncze go napewno, wzorkow bedzie wiecej, taki mam przynajmniej zamiar. sa one oczywiscie displacementem, ale mapowanie uvw przynosi mi duzo trudnosi dlatego i tak sie nad tym napracowalem. Jutro postaram sie o update.
Napisano 29 Styczeń 200619 l a mi sięona nie podoba, za dużo IMHO wszelakich zdobień, tarcza jest przekombinowana. Dodatkowo tak jak pisali wszyscy niefajny materiał, tarcza wygląda jak plastikowa, najlepiej zrób jakieś proste otoczenie żeby refleksy materiału pojawiły sięw całej okazałości. I co bardzo ważne zmień kolor wewnątrz żłobień bo wyglada jakby to było wyżłobione na wylot, jeśłi zrobisz tylko trochęciemniejszy odcień szarosci będzie wyglądało realniej. uf, to tyle pozdrawiam i powodzenia!
Napisano 29 Styczeń 200619 l Mi sie wydaje że ilość zdobień jest dobra ale Mort ma racje z jednym z materiałami. Uważam że wiecej zdobień to juz przesada bo tarcza zrobi sie nieciekawa. ja bym dał elementy chromu na tarcze :) Ogólnie to fajna tarcza mi siepodoaba ale kazden ma swoje zdanie. zmień materiały i niedodawaj juz zdobień i bedzie git Pozdro
Napisano 29 Styczeń 200619 l Autor Wam tez dziekuje za opinie. mort - jak juz mowilem kiedys, zmienie kolor wewnatrz zdobien, ale najpierw chce dokonczyc ich mapowanie, czyli juz sie za kolorki zabieram:) Upddate: dodalem shader do materialu metalu, jak narazie zbyt wyraźne odbicia w metalu ale poprawie: wiem straszne ziarno ale zaraz bedzie nastepny render
Napisano 29 Styczeń 200619 l Autor Oto nasyepny render, wiekszy sampling oraz zblurowane reflexy na metalu: Czekam na wasze opinie a'propos shadera.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto