Monster Napisano 30 Lipiec 2003 Napisano 30 Lipiec 2003 Jaka metode modelowania duuuzego samochodu (ale nie ciezarowki) polecilibyscie bardzo poczatkujacemu ? Box modelling, poly czy moze spline\'y ? Z gory dzieki za ew. odzew.
filuh Napisano 31 Lipiec 2003 Napisano 31 Lipiec 2003 do wszystkiego polecam poly! jestem średnio początkujący i musze przyznać że jak do tej pory metodą poly mi wszytko wychodziło! inaczej ze splajnami!
dawid Napisano 1 Sierpień 2003 Napisano 1 Sierpień 2003 oczywiście, że poly. - poly dobre na każdą pogode, na dobre i na złe.... :D
Pablo Napisano 3 Sierpień 2003 Napisano 3 Sierpień 2003 nie ma co polemizowac...POly jest THE BEST !!! masz duza swobode przy modelowaniu przy krotkim czasie nakaldu pracy...co do splajnow...odradzam..latwo mozna sie w nich pogubic i b.dlugo sie modeluje pozdr
Gość grzyb Napisano 3 Sierpień 2003 Napisano 3 Sierpień 2003 A jak sie tym modeluje ja do tej pory robilem tylko editable mesh a moze poly jest prostrze :)
A-D-e-X Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 poly rulez! editable mesh a poly to nieduza roznica :-)
xMark Napisano 27 Listopad 2003 Napisano 27 Listopad 2003 no ja robilem auto spajnami i sie pogobilem i chce sie nauczyc poly ale nie wiem od cezgo zaczac. jest gdzies tutek do modelowania poly?? nie koniecznie samochodu
Saiyan9 Napisano 27 Listopad 2003 Napisano 27 Listopad 2003 Hehe... poly... splajny.. kwestia wprawy.. nie? ^_^ Mnie sie splajnami kapitalnie modeluje.. moze dlatego ze tesh jestem jakis... zagubiony! :-P Albo to moze moja taka sado-natura? ^_^
Nimrod Napisano 4 Grudzień 2003 Napisano 4 Grudzień 2003 XMark dobrego tutoriala znajdziesz na http://www.3dtotal.com z fiatem 500, ja też polecam poly
Cine FX Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 jaka jest różnica między POLY a MASH ??? Ja nie znalazłem