Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozna patchowac swojego GForce do Quadro programowo (szczegolowe tutoriale szukac na www.google.com) a nastepnie instalowac maxtreme i wszystko dziala i budzy jak nalezy :)

 

Napisano

Mam GForce Titanium 4200 przerobionego na Quadro4 780 XGL i ku mojemu rozczarowniu po zainstalowaniu i odpaleniu Maxtreme 8 nie zauważyłem żadnej poprawy. Wręcz przeciwnie - pod sterownikami DirectX max chodzi mi szybciej, szczegolnie w trybie shaded. W wireframe zauważyłem minimalną poprawe. Kiedyś jeszcze pod max 6 (albo 5 -nie pamietam) róznica była znaczna. Wydaje mi się, że teraz max w wersji 7 i 8 jest już na tyle zoptymalizowany pod DirectX i OpenGL że nie ma już róznicy w komforcie pracy w odniesieniu do Maxtreme.

Napisano

Dokladnie tak jak napisal Yano. Co prawda nie sprawdzalem tych najnowszych maxtrimow ale testowalem wczesniejsze na Quadro 3000 i powiem wam, ze po godzinie jej odinstalowalem. Zadnej poprawy w predkosci, direct x lepiej dale sobie rade niz te stery.

Napisano

A same pelne Quadro? Szkoda kasy, lepiej zainwestowac w nowa serie GF. Predkosc bycmoze w testach na obrazkach jest niesamowita, jednak przy pracy mozna bardzo szybko doznac rozczarowania.

Napisano

Ja też bawiłem się jakieś 2 lata temu w przerabianie na Quadro GF 4 4200 :) Wyszło z tego Quadro750XGL czy coś. I po wpisaniu komedny wyświetlającej FPS w Viewportach wynik w przemieszczaniu siatką i shaded dochodził do 600% "normalnego" OpenGL. Ale aby taki wynik(lub inny także wysoki) uzyskać uzywając Maxtreme nalezy obiekt(y) przekonwertować na EditableMesh.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności