xeav Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 nVidia MAXtreme 3D są to sterowniki optymalizowane dla aplikacji firmy Autodesk/Discreet. [link] » Primary Download Site « » Mirror Site 1 » Mirror Site 2 » Mirror Site 3
dyonizoss Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 hmmm.... wyglada na to ze świetna sprawa, tylko szkoda only for Quadro ;/
err0r Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Mozna patchowac swojego GForce do Quadro programowo (szczegolowe tutoriale szukac na www.google.com) a nastepnie instalowac maxtreme i wszystko dziala i budzy jak nalezy :)
Yano Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Mam GForce Titanium 4200 przerobionego na Quadro4 780 XGL i ku mojemu rozczarowniu po zainstalowaniu i odpaleniu Maxtreme 8 nie zauważyłem żadnej poprawy. Wręcz przeciwnie - pod sterownikami DirectX max chodzi mi szybciej, szczegolnie w trybie shaded. W wireframe zauważyłem minimalną poprawe. Kiedyś jeszcze pod max 6 (albo 5 -nie pamietam) róznica była znaczna. Wydaje mi się, że teraz max w wersji 7 i 8 jest już na tyle zoptymalizowany pod DirectX i OpenGL że nie ma już róznicy w komforcie pracy w odniesieniu do Maxtreme.
Traitor Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 Dokladnie tak jak napisal Yano. Co prawda nie sprawdzalem tych najnowszych maxtrimow ale testowalem wczesniejsze na Quadro 3000 i powiem wam, ze po godzinie jej odinstalowalem. Zadnej poprawy w predkosci, direct x lepiej dale sobie rade niz te stery.
Traitor Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 A same pelne Quadro? Szkoda kasy, lepiej zainwestowac w nowa serie GF. Predkosc bycmoze w testach na obrazkach jest niesamowita, jednak przy pracy mozna bardzo szybko doznac rozczarowania.
MaxymilianMax Napisano 1 Luty 2006 Napisano 1 Luty 2006 Ja też bawiłem się jakieś 2 lata temu w przerabianie na Quadro GF 4 4200 :) Wyszło z tego Quadro750XGL czy coś. I po wpisaniu komedny wyświetlającej FPS w Viewportach wynik w przemieszczaniu siatką i shaded dochodził do 600% "normalnego" OpenGL. Ale aby taki wynik(lub inny także wysoki) uzyskać uzywając Maxtreme nalezy obiekt(y) przekonwertować na EditableMesh.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się