Napisano 27 Styczeń 200619 l nVidia MAXtreme 3D są to sterowniki optymalizowane dla aplikacji firmy Autodesk/Discreet. [link] » Primary Download Site « » Mirror Site 1 » Mirror Site 2 » Mirror Site 3
Napisano 27 Styczeń 200619 l hmmm.... wyglada na to ze świetna sprawa, tylko szkoda only for Quadro ;/
Napisano 28 Styczeń 200619 l Mozna patchowac swojego GForce do Quadro programowo (szczegolowe tutoriale szukac na www.google.com) a nastepnie instalowac maxtreme i wszystko dziala i budzy jak nalezy :)
Napisano 29 Styczeń 200619 l Mam GForce Titanium 4200 przerobionego na Quadro4 780 XGL i ku mojemu rozczarowniu po zainstalowaniu i odpaleniu Maxtreme 8 nie zauważyłem żadnej poprawy. Wręcz przeciwnie - pod sterownikami DirectX max chodzi mi szybciej, szczegolnie w trybie shaded. W wireframe zauważyłem minimalną poprawe. Kiedyś jeszcze pod max 6 (albo 5 -nie pamietam) róznica była znaczna. Wydaje mi się, że teraz max w wersji 7 i 8 jest już na tyle zoptymalizowany pod DirectX i OpenGL że nie ma już róznicy w komforcie pracy w odniesieniu do Maxtreme.
Napisano 29 Styczeń 200619 l Dokladnie tak jak napisal Yano. Co prawda nie sprawdzalem tych najnowszych maxtrimow ale testowalem wczesniejsze na Quadro 3000 i powiem wam, ze po godzinie jej odinstalowalem. Zadnej poprawy w predkosci, direct x lepiej dale sobie rade niz te stery.
Napisano 29 Styczeń 200619 l A same pelne Quadro? Szkoda kasy, lepiej zainwestowac w nowa serie GF. Predkosc bycmoze w testach na obrazkach jest niesamowita, jednak przy pracy mozna bardzo szybko doznac rozczarowania.
Napisano 1 Luty 200619 l Ja też bawiłem się jakieś 2 lata temu w przerabianie na Quadro GF 4 4200 :) Wyszło z tego Quadro750XGL czy coś. I po wpisaniu komedny wyświetlającej FPS w Viewportach wynik w przemieszczaniu siatką i shaded dochodził do 600% "normalnego" OpenGL. Ale aby taki wynik(lub inny także wysoki) uzyskać uzywając Maxtreme nalezy obiekt(y) przekonwertować na EditableMesh.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto