Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam mam pytanie a jest ono takie: mam teren sa wyzyny i niziny robie nową teksturke gradient nadaje 3 bitmapy gury trawa i piasek chce aby lanie mu mapowalo od gory do doly ale zeby tekstury sie nie (pikselowaly) musze dac mapowanie PLANE i ot od góry widok top ale wtedy mapuje mi teren od lewej do prawej a nie od gory do doly co z tym zrobic??

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 683
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obróć tego plana, który reprezentuje kierunek mapowania.

W maxie klika się na krzyżyk obok modyfikatora UVWMap zaznaczasz pozycję, która się pojawiła i obracasz narzędziem rotate.

Napisano

Proponowałbym zastosowanie kilku kanałów mapowania - gradient zostawiamy tak jak jest dobrze (UVW C:1 zapewn), a reszte dodajemy na kolejnych kanałach.

Napisano

Ja bym potraktował mapowaniem planarnym z góry, nie z boku, a następnie ręczna zabawa z UV'kami.

Napisano

Po prostu nakładasz UVW modyfikator taki jak potrzebujesz, ale zmieniasz w okienku Channel jedynke na inną liczbe (2,3...). W materiale a dokładniej w mapie którą nakładasz również zmieniasz liczbe z domyślnej jedynki na liczbe którą podałeś podczas nakładania nowego mapowania i po sprawie. Trudno mi to prościej wyjaśnić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności