Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam mam pytanie a jest ono takie: mam teren sa wyzyny i niziny robie nową teksturke gradient nadaje 3 bitmapy gury trawa i piasek chce aby lanie mu mapowalo od gory do doly ale zeby tekstury sie nie (pikselowaly) musze dac mapowanie PLANE i ot od góry widok top ale wtedy mapuje mi teren od lewej do prawej a nie od gory do doly co z tym zrobic??

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Obróć tego plana, który reprezentuje kierunek mapowania.

W maxie klika się na krzyżyk obok modyfikatora UVWMap zaznaczasz pozycję, która się pojawiła i obracasz narzędziem rotate.

Napisano

Proponowałbym zastosowanie kilku kanałów mapowania - gradient zostawiamy tak jak jest dobrze (UVW C:1 zapewn), a reszte dodajemy na kolejnych kanałach.

Napisano

Po prostu nakładasz UVW modyfikator taki jak potrzebujesz, ale zmieniasz w okienku Channel jedynke na inną liczbe (2,3...). W materiale a dokładniej w mapie którą nakładasz również zmieniasz liczbe z domyślnej jedynki na liczbe którą podałeś podczas nakładania nowego mapowania i po sprawie. Trudno mi to prościej wyjaśnić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności