porucznik Napisano 30 Styczeń 2006 Share Napisano 30 Styczeń 2006 Czesc, Taka scenka, w zasadzie moglem dac do finished, ale daje tutuaj bo nie wykluczam ewentualnej zmiany, (dodatkowo mozliwe ze bedzie render w dzien lub w deszczowa pogode) co do samej pracy, jest troche kwadratowo tu i tam, zawlaszcza po drzewkach widac, na ktorych jeszcze mialy byc listki, niestety pamiec w kompie nie pozawala na takie ekscesy ;) calosc w maxie. Zna ktos moze jakis tutuak o deszczu w maxie? obrazek jest na seriwe co czsami lubi pasc, wiec nie plakac jak nie widac, tylko zagladnac za jakis czas :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 30 Styczeń 2006 Share Napisano 30 Styczeń 2006 hmm.. troche kanciasto, ciemno, ale z tego co widze to trawa ok, tekstury słąbe, choc na kamieniach nie jest zle, na drzewa narzuc ms'a i drzewko najbradizej z prawej strony jest w powietrzu. to takie najbardziej rzucajace sie w oczy uwagi, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matchias Napisano 30 Styczeń 2006 Share Napisano 30 Styczeń 2006 Klimacik coś jak w animacjach do Warcraft 2 ,zrób ten deszcz może być ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 30 Styczeń 2006 Share Napisano 30 Styczeń 2006 Klimacik coś jak w animacjach do Warcraft 2 ,zrób ten deszcz może być ciekawie To samo mi sie nasunelo na mysl :D. Ogolnie troszku slabo - tweaknij tu i owdzie, a bedzie ladnie :). Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 30 Styczeń 2006 Share Napisano 30 Styczeń 2006 jak ci maks listków nie pociągnie, to się na deszcz nie sil i zrób deszcz w photoshopie. daj smootha gdzieniegdzie, i koniecznie czamfer na mur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 30 Styczeń 2006 Share Napisano 30 Styczeń 2006 Trochę ciemno przy trawie. Ogólnie mi się podoba ale drzewa są kanciaste. Wiezyczka jest ladna. Przypomina mi Croc'a itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porucznik Napisano 30 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2006 hkropinski -> teksturki ciut poprawilem, drzewko juz nie lata, ms na drzewkach zrzarl sporo ramu, ale wyglada lepiej, fakt, a ciemno mialo byc, moze ciut rozjasnie Matchias -> nad desczem bede pracowac, ale jak juz potem pisza to chyba bedzie deszcz w photoshopie dodany... niestety Knysha -> poczatki zazwyczaj ciezko Ania -> z deszczem mnie nie pokrzepilas, listkow nie bedize, chyba ze bedzie przelysiala trawa, nie wiem musialbym cos poscinac ale przy wygladzonych drzewkach mysle ze nie wygospodaruje sie az tyle na liscie, nie mowiac juz o tym deszczu, z tym czmferem to rozumie ze chodzi Ci o poscinanie kantow, dobra cos z tym postarma sie zrobic ale to potrwa bo sie mapowanie cegielek rozpadnie.. a wlasnie czy martiwc sie trojkatnymi faceami na brylach na ktorych nie uzywa sie ms ? Gedeon -> przy trawie ciemnawo, to prawda, moze jeszcze dam jakies delikatne swiatelko gdzies, tyle ze to jest noc i wlasciwie musi byc ciemno ;) jak dokoncze zabawe z murami to dam render, tylko musze wyrobic sie przed spaniem bo w dzien to ciezko mi renderowac tyle czasu , pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mrw1980 Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 fajny klimacik sie zapowiada - przyznam że gdzieś juz widziałem podobną pracke chyba w jakiejs bitwie....co do samej pracy - to ja bym jednak pościnał te ostre krawędzie, maping na tym modelu nie jest aż tak trudny żeby nie dałoby sie zrobic go drugi raz albo ewentualnie poprawić.Co do samej teksturki to wielkośc tych kamieni jakaś nie taka - te boczne sa ogromne a te w środku bardzo drobne ja bym je powiększył.No i może jakaś bump mape bo troche to wszystko za równe i świecące.Gdzieniegdzie na teksturce jakieś zabrudzenia lepszy render i bedzie świetnie.No można ewentualnie troche geometrie drzew poprawić bo troche kańciaste....ale sie na przyczepiałem he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porucznik Napisano 1 Luty 2006 Autor Share Napisano 1 Luty 2006 Wreszcie update, to tak: poprawione drzewka ( w miare mozliwosci sprzetowej ) poprawiona trawa, ciut poprawione tekstury ( mysle nad podmiana tych cegielek jeszcze ) poprawione kanty, ciut zmieniony ogien i swiatlo, z deszczem jeszcze mysle co zrobic. Mrw1980 -> tutaj sie daje prace, zeby sie ludzie czepiali :) co do teksturki kamieni sciany i tych bocznych, nie jest to takie zle (moim zdaniem) drobne kamienie sprawiaja wrazenie wiekszego obiektu, natomiat te boczne kloce nadaja wyglad odpornej konstrukcji (to oczywiscie moje odczucie) moze jeszcze dorobie jakies brudy, zobacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Luty 2006 Share Napisano 1 Luty 2006 od razu lepiej wygląda, polecam rozłożyć więcej pochodni zeby lepiej oswietlic teren oraz trawe, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porucznik Napisano 4 Luty 2006 Autor Share Napisano 4 Luty 2006 hkropinski -> Fakt, moznaby jeszcze ododac jakies swiatelko, czy ten nieszczesny deszcz, listki na drzewkach itp, ale niesety musze odpuscic bo juz praca z ta scena u mnie na kompie nie ma nic wspolnego z przyjemnoscia, mysle ze juz odpuszcze i wezme sie za cos inengo, przy nastepnej okazji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się