Johnny Bravo Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 Jak wymodelować ten obiekt, tak aby to ładnie wyglądało? Próbowałem już niejednego sposobu: box modelingu, loft prostokąta po ścieżce (profil deski z boku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 box modelling -> kilka razy extrude ->kilka chamferów na odpowiednich krawędziach ->MeshSmooth i koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johnny Bravo Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2006 wg Twojego opisu wyszło mi coś takiego... :| to nadaje sie chyba tylko do game art'u albo i nawet nie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 no coś pan myślał? że to rach ciach i już? pokaż siatkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 Nie mam pojęcia jak dokładnie wygląda deska - 3 minuty: Możnaby wyostrzyć niektóre krawędzie i zobić bardziej realistyczne zakrzywienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 31 Styczeń 2006 Share Napisano 31 Styczeń 2006 johny normalnei twoje pytania mnie rozbrajają heh jak wymodelowac deske lol zeby ladnie wygladalo trzeba chciec, byc cierpliwym chwile pomyslec, potem wziasc sie do roboty, poukladac polygony, dodac MSa, wyrenderowac i tyle z trybu pracy nad deska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi