Johnny Bravo Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Jak wymodelować ten obiekt, tak aby to ładnie wyglądało? Próbowałem już niejednego sposobu: box modelingu, loft prostokąta po ścieżce (profil deski z boku).
tweety Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 box modelling -> kilka razy extrude ->kilka chamferów na odpowiednich krawędziach ->MeshSmooth i koniec
Johnny Bravo Napisano 31 Styczeń 2006 Autor Napisano 31 Styczeń 2006 wg Twojego opisu wyszło mi coś takiego... :| to nadaje sie chyba tylko do game art'u albo i nawet nie :P
tweety Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 no coś pan myślał? że to rach ciach i już? pokaż siatkę...
piotrek Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 Nie mam pojęcia jak dokładnie wygląda deska - 3 minuty: Możnaby wyostrzyć niektóre krawędzie i zobić bardziej realistyczne zakrzywienia.
Bzyku Napisano 31 Styczeń 2006 Napisano 31 Styczeń 2006 johny normalnei twoje pytania mnie rozbrajają heh jak wymodelowac deske lol zeby ladnie wygladalo trzeba chciec, byc cierpliwym chwile pomyslec, potem wziasc sie do roboty, poukladac polygony, dodac MSa, wyrenderowac i tyle z trybu pracy nad deska
Rekomendowane odpowiedzi