Napisano 1 Luty 200619 l mam wielki problem z otexturowaniem auta, otóż udało mi się wyrenderować texturkę ale teraz nie wiem jak za jednym zamachem nałożyć całą texturę na autko, jest jakiś plugin? pomocy!!!
Napisano 1 Luty 200619 l ... nie wiem jak za jednym zamachem nałożyć całą texturę... przeciągnij z exploaratora plik z texturą na model- to będzie za jednym zamachem, chyba, że nie o taki zamach ci chodzi?
Napisano 1 Luty 200619 l całą na auto za jednym zamachem heheh :) nie, nie da się zrobić tego dobrze za jednym zamachem. unwrap uvw i jedziesz -.-
Napisano 1 Luty 200619 l Autor nie no musi się jakoś dać z jednym zamachem :]. mam na to dowód. Tylko że 3ds tyba se jakieś żarty ze mnie stroi >:[
Napisano 2 Luty 200619 l Autor próbowałem tych sposobó ale żaden nie chciał działać, no szkoda, będę układał uvw ręcznie :(
Napisano 2 Luty 200619 l przeciągnij z exploaratora plik z texturą na model- to będzie za jednym zamachem, chyba, że nie o taki zamach ci chodzi? tego tez?? :D,nie no żartuje, a co ty chcesz otexturowac jaka czesc?? całość??
Napisano 2 Luty 200619 l Autor no tą część którą zaznaczyłem czyli karoserię, tam 3ds coś tam za unwarpował ale coś mu się nie udało
Napisano 2 Luty 200619 l Stachu, nie ma łatwo, to wszystko sie wiąże z odwzorowaniem na płaszczyźnie krzywizny. nawet jak dasz noemalny planarny UVW to nie unikniesz deformacji. nłóz na samochód matreriał checker z odpowiednim tillingiem, np. 15 i zobaczysz, jaka kaszanka Ci wyjdzie... do zrobienia porządku z ta kaszanką służy własnie unwap. Wymaga on cierpliwego przesuwania vertexów, by zniwelować deformacje...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto