Napisano 1 Luty 200619 l Witam! Błagam o pomoc ... na obrazku ponizej widać wycinek posadzki ze sceny która aktualnie tworze. Pytanie moje jest nastepujące, który parametr odpowiedzialny jest za ten noise na powierzchniach glossy? dodam ze wlaczylem interpolacje ustawiłem na 24subdv - w qmc : adaptive amount 0,5 noise thr 0,001 min samples 16 (dawałem nawet 64) i global sudv 1,0. Dzieki za wszelką pomoc! http://www.lucas3d.net/problem.jpg jak widac na tym obrazku, próbowałem roznych ustawien ...
Napisano 1 Luty 200619 l Autor xeav ustawiałem od 16 po 64 ... wiec chyba nie w tym rzecz niestety ;-/
Napisano 1 Luty 200619 l sądząc po odbiciach w tle, to nie wina reflecta. masz jakieś światło, vraylighta czy coś?
Napisano 1 Luty 200619 l niemozliwe, co to sie odbija ? vray light ? ..... to moze udostepnisz ta scenke ?
Napisano 1 Luty 200619 l Autor Odbija sie Vray light ... scena wyglada nastepujaco zrezygnowałem z bezpośredniego odbicia Vray lighta od posadzki z powodu tych syfków... wydaje mi sie ze dalej obejde sie z tym ...
Napisano 1 Luty 200619 l Autor no nic nie poradze ze tak wybudowali ;]... widze ze kolega w kamienicy nie mieszka ;D
Napisano 2 Luty 200619 l Autor hmm doszedlem do takiego wniosku : - przyczyną tego noisa moze byc to ze swiatło vray przelatuje przez szybę która jest Standard material, co moze powodować taki noise ??> Jezeli tak, to moze znacie jakies parametry dobrej szyby w vrayu ? ;/
Napisano 2 Luty 200619 l no wlasnie testowalem z szyba i bylo wszystko ok tylko ze vrayowska. parametry ? diffuse-black, full refraction, troche reflection, i affect shadows. ogolnie to raczej uzywaj materialow vray.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto