Joytic Napisano 6 Luty 2006 Napisano 6 Luty 2006 Zrobiłem tutka z helpa 3d studio, gdyż jestem bardzo początkujący. Najpierw wymodelowałem powna, a póżniej bishopa. Chciałbym umieścić te dwa modele w jednej scenie, tylko że nie wiem jak to zrobić. Jak clickam open >> pionek.max to otwiera sięmodel tego pionka, a model bishopa znika. Jak zrobić aby obydwa elementy były na jednej scenie? Wybaczcie tak banalne pytanie, ale ja dopiero od kilku dni kożystam z 3d studio.
Joytic Napisano 6 Luty 2006 Autor Napisano 6 Luty 2006 Dzięki Blade. Udało się, a ja coraz bardziej poznaje 3d studio.
Joytic Napisano 6 Luty 2006 Autor Napisano 6 Luty 2006 Nie chce zaczynać owych postów. Jak zrobić by np. na box'a bądź plane'a nadać kilka kolorów? Chcaiłbym zrobić podłoże i uzyskać efekt szachownicy.
xeav Napisano 6 Luty 2006 Napisano 6 Luty 2006 multi/Sub-object material jednak szybciej będzie z mapą checker :]
Joytic Napisano 6 Luty 2006 Autor Napisano 6 Luty 2006 bardzo dziękuję za pomoc, jednak jestem very begginer i nie za bardzo wiem o co chodzi. Xeav mógłyś mi szczegółowo to opisać?
piotrek Napisano 6 Luty 2006 Napisano 6 Luty 2006 Naciśnij F1 i poczytaj o teksturowaniu. Są to tak podstawowe rzeczy, że trudno nawet opisywać. :) Tak szybko: Naciśnij M, wybierz dowolną kulkę, przewiń do rolety maps, kliknij przycisk obok slotu diffuse, wybierz checker, OK, zaznacz obiekt, kliknij przycis assign to selection (czy coś takiego)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się