kondrad Napisano 8 Luty 2006 Share Napisano 8 Luty 2006 mam problem próbuje wymodelowac tarcze hamulcowa ... zrobiłem według tutka który jest w dziale tutoriale..ale chciałem zrobic tarcze z wgłebieniami tak jak na zdjeciu ale nie wiem jak to wymodelowac ... jak zrobic te otwory.. próbowałem modelowac w poly .. ale potem tych wgłebien nie zrobie.... albo kazde bedzie inne :/... jakies sugestje ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 8 Luty 2006 Share Napisano 8 Luty 2006 otwory to jakies cylindry i array + boolean a naciecia jakis loft along curve wiem ze jest cos takeigo wmaxie ale nie koniecznie sie tak nazywa :) i tez array + boolean a zeby bylo prosciej zorbic zalezy ile ma segmentow czy tych wyciec tarcza np 1/8 zrobic ladnie jena czesc a reszte potraktowac arrayem i polaczyc nazucic teksturke i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 8 Luty 2006 Autor Share Napisano 8 Luty 2006 no ok ale sek w tym ze bolean psuje siatke i to syzyfowa praca... bo otworów duzo jest ... ale powiedzmy ze otwory wiem jak zrobic trudnosc w tych wgłebieniach..... zeby siatka nie była pokrzaczona..... loft along curve woogle nie wiem co to i gdzie to :).... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 8 Luty 2006 Share Napisano 8 Luty 2006 zadna syzyfowa to jest najlepsze najszybsze wyjscie wszystko da sie naprawic nie wkladajac duzo pracy tylko trzeba chciec a co do along curve to mowie ja am w maxie zadko modeluje a raczej tylko poprawiam i dorabiam poszukaj help(F1) i go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 8 Luty 2006 Share Napisano 8 Luty 2006 cut i jazda, będzie ładnie, mozesz tez dac wiele cap segments (chyba tak to się zwie) i twistem potraktowac go tak by się edge wyginały odpowiednio a potem extrude na edgeach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 8 Luty 2006 Share Napisano 8 Luty 2006 najpierw loft, potem edit poly i zabawa twistem a potem jeszcze raz editpoly będzie OK zarówno rowek jak i podtoczenia i otworki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrad Napisano 8 Luty 2006 Autor Share Napisano 8 Luty 2006 tzn .. tworze splajnami np donut potem loftem to wytłaczam i konwertuje do poly..?? i potem za pomocą walca i boleana wycinam dziury?? poprawiam siatke...?? a te wgłebienia?? zaznaczam edge w miejscu w którym ma byc wgłebienie i extriude?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi