boshuu_16 Napisano 11 Luty 2006 Share Napisano 11 Luty 2006 Witam, mam mały problem. Próbowałem umieścić model postaci w przygotowanej wcześniej scenie, lecz okazało się, ze jest ona (postać) za mała. Nie sądziłem, że będzie to problem, jednak w żaden sposób nie mogę jej przeskalować, poniewać postać zniekształca się! Czy ktoś może mi pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 11 Luty 2006 Share Napisano 11 Luty 2006 Pomniejsz scenę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SimeN Napisano 11 Luty 2006 Share Napisano 11 Luty 2006 Jakies screeny chyba sie przydadza :> chyba, ze zaczales realizowac pomysl mintrill'a ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boshuu_16 Napisano 12 Luty 2006 Autor Share Napisano 12 Luty 2006 próbowałem zmniejszać scenę, ale nie wyszło (nie chce się zgrupować, nie wiem czemu), a wygląda to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 12 Luty 2006 Share Napisano 12 Luty 2006 serwusik :) pomysł mintrila nadaje sie tylko do specyficznych zastosowan i najlepiej prostych scen. Napisz cos blizej o characterach i ich podpieciu ( bo zakladam ,ze to sa jakos podpiete postacie). Wazne jest np. w jaki sposob one sa podpiete, jakim programem itp. Oraz czy ruszaja sie , czy może są statyczne. pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myk_myk Napisano 13 Luty 2006 Share Napisano 13 Luty 2006 Użyj "Rescale world units" w zakładce "Utilities". Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boshuu_16 Napisano 14 Luty 2006 Autor Share Napisano 14 Luty 2006 Użyj "Rescale world units" w zakładce "Utilities". Pozdrawiam. dzięki, fajne narzędzie :) ale byłoby też dobrze wiedzieć jak zeskalować character, a nie środowisko. kaanu, jest to model wykonany w 3ds maxie, zapisany w .chr i importowany do wcześniej przygotowanej sceny. ma bipa i jest w ruchu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 jak ma bipeda to wszystko jasne. Skalowanie to przykra transformacja osobiście żadko z niej korzystam (jak muszę to na poziomie wierzchołków, poligonów, elementów. Nigdy całych obiektów, chyba że wiem na pewno że nic z nimi nie będę już robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi