iza Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Chodzi i ot, że jak podłączę kości i zginam, to nogi wchodzą w tułów na zgieciach itd... Dz.
Shogun 3D Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Nałóż na model moyfikator skin morph i nanieś wzorce morphingu dla kazdego zgięcia i rodzaju ruchu poszczególnych kości.
streaker Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 W samym modyfikatorze skim też masz rolete gizmos -> nią musisz się zainteresować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się