Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

W sumei to zacyznam swoja przygode dopiero z 3ds. Mam male pytanie.

Jak zrenderowaną scene (np. mental rayem) zaanimowac???

 

Animacja co prawda wyhcodzi, ale nie ma na niej wogole tekstur ani kolorow jakie zostaly ustawione.

(stworzsylem tutorialik z kostką lodu, i teraz chcialbym zrobic animacje...)

owszem kostka sie obraca ale nie ma na niej wogole lodu...wsyztsko wyglada tak jak w oknie "perspective". a nie tak jak po wyrenderowaniiu...

 

Co trzeba zrobic zeby animacja wygladala tak samo jak wyrenderowany obraz ?

 

Pozdrawiam !!!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo zamiast renderować robisz make preview czy jak to się tam w maxie 3 nazywało. Żeby wyrenderować animację postępuj tak samo jak w przypadku pojedynczego renderu. Musisz tylko ustawić zakres klatek (Range w zakładce Common parameters) do wyrenderowania i plik docelowy jako AVI lub inny format filmowy. To powinno być wszystko (jeśli mnie pamięc z przed kilku lat nie myli).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.