mORPH Napisano 3 Sierpień 2003 Napisano 3 Sierpień 2003 Jako ze stara pracka ulegla uszkodzeniu to w nowej przedstawie cos prosztszego. Walka 2 pajakow na pajeczynie. Oba lekko demoniczne. POnizej zamieszczam reference.
mORPH Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 I noga spidera jeszcze ze starewgo topicu.
mORPH Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 Chyba zrezygnuje z wloskow n anodze i beda tylko na dowloku. Jutro do poludnia wrzuce pierwsza wersje tylniego odwlkou 2 pajaka. CO sadzicie o nodze? I o pomyls ew ogole :D
rebuzz Napisano 3 Sierpień 2003 Napisano 3 Sierpień 2003 Pomysl wporzo[piwo] szkoda ze ci komp padl....... POWODZENIA :]
Barył Napisano 3 Sierpień 2003 Napisano 3 Sierpień 2003 Skopiowane z poprzedniego watku :) co do tego odnoza jest troche za kanciaty..pobawil bym sie w control pointy w mesh smooth\'ie i po zaokraglal odnoze miedzy segmentami -pozdr
mORPH Napisano 4 Sierpień 2003 Autor Napisano 4 Sierpień 2003 No i pytanie do was. Czy ten element ozdobny zostawic czy zrobic prosciej z tym i dziurkami i wloki i tyle a takice cos zrobic za pomoca tekstury?
Barył Napisano 4 Sierpień 2003 Napisano 4 Sierpień 2003 Zrob to lepiej textura bo myslalem na poczatku ze cos ci si ez siatką porąbalo...:)
mORPH Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Napisano 5 Sierpień 2003 Calosc nabiera ksztatu,a le nie posiada jescze szczegolow.
Barył Napisano 5 Sierpień 2003 Napisano 5 Sierpień 2003 CzeMorph :) zrob jakies laczenie odwloku z tulowiem zebyu nie bylo tak ze odwlok jest wbity w odwlok.I to samo tyczy sie odnozy.Ponizej daje Ci przyklad jak moze wygladac laczenie odwloku z tulwoiem. Sorx ze wyglada to jak z painta ale cos mi sie z photoshopem zwalilo...jak ni e bedizesz mial pomyslu jak zrobic laczenie odnozy z tulowiem to mow :) -pozdr :)
mORPH Napisano 5 Sierpień 2003 Autor Napisano 5 Sierpień 2003 Thx Baryl :D Wiem i o tym i o tym bo to n arazie poczatek projekt od 2 dni robie i narazie ogolny konspekt. Jutro zaczytnam szczegoly i przednie odnoza. laczenia noga-odwlok zrobie przy okazji moedlowania nog. Dzieki za rysunek :) wlasnei tak zrobie bo nie ma tam co kombinowac. Jest jescze sporo pracy, a to dopiero 1 pajak. :) Pozdro i prosze o wiecej kommensts
Barył Napisano 6 Sierpień 2003 Napisano 6 Sierpień 2003 [soczek] nio juz to lepiej wyglada:) moglbys sie jeszcze pobawic w dokladniejsze dopasowywanie odnoz do tulowia i moglbys pomyslec nad wyrenderowaniem tego np w brazilu. Czekam na nastepne rendery :) -pozdro
mORPH Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 cO NIE CO PODLUBALEM W NOWYM ODWLOKU I ZLACZENIU 9THX TO BARYL)
Barył Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 No juz coraz lepiej wyglada Twoj pajaczek :) moglbys jeszcze troche odwlok zaokraglic. -pozdro
mORPH Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 Pytanko (prosze odpowiadajcie) Lepsze to co powyzej czy to:
mORPH Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 Jednak tak. Rozwiazelm kilka problemow, ale pozostalo jeszcze wiele do roziwazania. Dziisaj sie z amodke chyba zabiore tylko zaaplkiuje se ze 2 piwka doustnie ;)
SCORPI Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 wedlug mnie to te nużki sa o za krótkie : / i to o wiele !
mORPH Napisano 9 Sierpień 2003 Autor Napisano 9 Sierpień 2003 Chyba bedzie tak. Moze byc?? Prosze o komentarze, bo nie iwme czy sie zabierac za twarz i przednie odnoza czy dalej meczyc te spoiwa.
ChaoS Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 SPoiwa wmiare ok ale dalej te nozki sa zamale co do bryly przydaly by sie troszku wieksze ale to twoja praca ... :D
mORPH Napisano 10 Sierpień 2003 Autor Napisano 10 Sierpień 2003 Maly update. ciagle nie moge zabrac sie za nowego pajaka . Mozenowy szybszy ram mnie zmotywuje. Jush nie moge doczekac sie tezturowania.
mORPH Napisano 10 Sierpień 2003 Autor Napisano 10 Sierpień 2003 DOl z poprawkami proporcji ciagle brakuje \"raczek\"
mORPH Napisano 10 Sierpień 2003 Autor Napisano 10 Sierpień 2003 Jeszcze minimalne poprawki i to jsuh koniec na dzisiaj. I pytanko do was: Czy wiecie jak w brazilu ustawic aby krwaedzie byly bardziej rozmyte (anti-alliasing) bo filtry nic nie daja.
mORPH Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 Maly update. Za niedlugo pierwsze tekturki. Prosze o komentarze.
Barył Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 cze :) w opcjach brazila w menu Brazil:Image Sampling ustaw image sampling control na P3 :) i bedize looz :) co do modelu idzie ci coraz lepiej:) czekma na texturki -pozdro
mORPH Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 Thx Baryl :) W nagrode render tym razem ladny
Rekomendowane odpowiedzi