Napisano 3 Sierpień 200321 l Jako ze stara pracka ulegla uszkodzeniu to w nowej przedstawie cos prosztszego. Walka 2 pajakow na pajeczynie. Oba lekko demoniczne. POnizej zamieszczam reference.
Napisano 3 Sierpień 200321 l Autor Chyba zrezygnuje z wloskow n anodze i beda tylko na dowloku. Jutro do poludnia wrzuce pierwsza wersje tylniego odwlkou 2 pajaka. CO sadzicie o nodze? I o pomyls ew ogole :D
Napisano 3 Sierpień 200321 l Skopiowane z poprzedniego watku :) co do tego odnoza jest troche za kanciaty..pobawil bym sie w control pointy w mesh smooth\'ie i po zaokraglal odnoze miedzy segmentami -pozdr
Napisano 4 Sierpień 200321 l Autor No i pytanie do was. Czy ten element ozdobny zostawic czy zrobic prosciej z tym i dziurkami i wloki i tyle a takice cos zrobic za pomoca tekstury?
Napisano 4 Sierpień 200321 l Zrob to lepiej textura bo myslalem na poczatku ze cos ci si ez siatką porąbalo...:)
Napisano 5 Sierpień 200321 l CzeMorph :) zrob jakies laczenie odwloku z tulowiem zebyu nie bylo tak ze odwlok jest wbity w odwlok.I to samo tyczy sie odnozy.Ponizej daje Ci przyklad jak moze wygladac laczenie odwloku z tulwoiem. Sorx ze wyglada to jak z painta ale cos mi sie z photoshopem zwalilo...jak ni e bedizesz mial pomyslu jak zrobic laczenie odnozy z tulowiem to mow :) -pozdr :)
Napisano 5 Sierpień 200321 l Autor Thx Baryl :D Wiem i o tym i o tym bo to n arazie poczatek projekt od 2 dni robie i narazie ogolny konspekt. Jutro zaczytnam szczegoly i przednie odnoza. laczenia noga-odwlok zrobie przy okazji moedlowania nog. Dzieki za rysunek :) wlasnei tak zrobie bo nie ma tam co kombinowac. Jest jescze sporo pracy, a to dopiero 1 pajak. :) Pozdro i prosze o wiecej kommensts
Napisano 6 Sierpień 200321 l [soczek] nio juz to lepiej wyglada:) moglbys sie jeszcze pobawic w dokladniejsze dopasowywanie odnoz do tulowia i moglbys pomyslec nad wyrenderowaniem tego np w brazilu. Czekam na nastepne rendery :) -pozdro
Napisano 7 Sierpień 200321 l No juz coraz lepiej wyglada Twoj pajaczek :) moglbys jeszcze troche odwlok zaokraglic. -pozdro
Napisano 7 Sierpień 200321 l Autor Jednak tak. Rozwiazelm kilka problemow, ale pozostalo jeszcze wiele do roziwazania. Dziisaj sie z amodke chyba zabiore tylko zaaplkiuje se ze 2 piwka doustnie ;)
Napisano 9 Sierpień 200321 l Autor Chyba bedzie tak. Moze byc?? Prosze o komentarze, bo nie iwme czy sie zabierac za twarz i przednie odnoza czy dalej meczyc te spoiwa.
Napisano 9 Sierpień 200321 l SPoiwa wmiare ok ale dalej te nozki sa zamale co do bryly przydaly by sie troszku wieksze ale to twoja praca ... :D
Napisano 10 Sierpień 200321 l Autor Maly update. ciagle nie moge zabrac sie za nowego pajaka . Mozenowy szybszy ram mnie zmotywuje. Jush nie moge doczekac sie tezturowania.
Napisano 10 Sierpień 200321 l Autor Jeszcze minimalne poprawki i to jsuh koniec na dzisiaj. I pytanko do was: Czy wiecie jak w brazilu ustawic aby krwaedzie byly bardziej rozmyte (anti-alliasing) bo filtry nic nie daja.
Napisano 11 Sierpień 200321 l cze :) w opcjach brazila w menu Brazil:Image Sampling ustaw image sampling control na P3 :) i bedize looz :) co do modelu idzie ci coraz lepiej:) czekma na texturki -pozdro