Napisano 15 Luty 200619 l witam. zastanawiam sie jak zrobic architektoniczne szklo, ale takie by dawalo mocne odbicia i 'nie pokazywalo' wyraznie co jest w srodku. probowalem juz nawet z simian architektural materials i tez bez skutku. dzieki za odpowiedz.
Napisano 16 Luty 200619 l Jesli w vrayu to tak: VRayMtl diffuse: czarny reflect: biały - można regulowac od białego (najwiecej obić) do czarnego (brak odbić) refract: biały - jak wyzej tylko do przezroczystości (biały przezroczysty, czerny - nie) Jesli chcesz duzo odbić to wyłącz "fresnel reflections" IOR dla szkła to 1,52
Napisano 19 Luty 200619 l tweety: reytrayce material w vrayu? rob tak jak pisze araneus, dodalbym tylko, ze zamiast wylaczac fresnela mozesz odlinkowac IOR refr. i refl. i podkrecac IOR od refl, jak bardzo podkrecisz to wyjdzie wlasciwie tak samo jakbys wylaczyl fresnela, ale przy niewielkich zmianach ma to sens.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto