cfaniak Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 witam. zastanawiam sie jak zrobic architektoniczne szklo, ale takie by dawalo mocne odbicia i 'nie pokazywalo' wyraznie co jest w srodku. probowalem juz nawet z simian architektural materials i tez bez skutku. dzieki za odpowiedz.
tweety Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 raytrace material i poeksperymentuj z IOR (tak 1,9 powinno styknąć).
Bobby_digital Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 HDRI daje dobra kontrole intensywnosci odbic...
araneus Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Jesli w vrayu to tak: VRayMtl diffuse: czarny reflect: biały - można regulowac od białego (najwiecej obić) do czarnego (brak odbić) refract: biały - jak wyzej tylko do przezroczystości (biały przezroczysty, czerny - nie) Jesli chcesz duzo odbić to wyłącz "fresnel reflections" IOR dla szkła to 1,52
Chalek Napisano 19 Luty 2006 Napisano 19 Luty 2006 tweety: reytrayce material w vrayu? rob tak jak pisze araneus, dodalbym tylko, ze zamiast wylaczac fresnela mozesz odlinkowac IOR refr. i refl. i podkrecac IOR od refl, jak bardzo podkrecisz to wyjdzie wlasciwie tak samo jakbys wylaczyl fresnela, ale przy niewielkich zmianach ma to sens.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się