Jump to content

Featured Replies

Posted

witam. zastanawiam sie jak zrobic architektoniczne szklo, ale takie by dawalo mocne odbicia i 'nie pokazywalo' wyraznie co jest w srodku. probowalem juz nawet z simian architektural materials i tez bez skutku. dzieki za odpowiedz.

  • Replies 5
  • Views 921
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

raytrace material i poeksperymentuj z IOR (tak 1,9 powinno styknąć).

Jesli w vrayu to tak:

VRayMtl

diffuse: czarny

reflect: biały - można regulowac od białego (najwiecej obić) do czarnego (brak odbić)

refract: biały - jak wyzej tylko do przezroczystości (biały przezroczysty, czerny - nie)

Jesli chcesz duzo odbić to wyłącz "fresnel reflections"

 

IOR dla szkła to 1,52

tweety: reytrayce material w vrayu?

 

rob tak jak pisze araneus, dodalbym tylko, ze zamiast wylaczac fresnela mozesz odlinkowac IOR refr. i refl. i podkrecac IOR od refl, jak bardzo podkrecisz to wyjdzie wlasciwie tak samo jakbys wylaczyl fresnela, ale przy niewielkich zmianach ma to sens.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy