Posted February 15, 200619 yr witam. zastanawiam sie jak zrobic architektoniczne szklo, ale takie by dawalo mocne odbicia i 'nie pokazywalo' wyraznie co jest w srodku. probowalem juz nawet z simian architektural materials i tez bez skutku. dzieki za odpowiedz.
February 16, 200619 yr Jesli w vrayu to tak: VRayMtl diffuse: czarny reflect: biały - można regulowac od białego (najwiecej obić) do czarnego (brak odbić) refract: biały - jak wyzej tylko do przezroczystości (biały przezroczysty, czerny - nie) Jesli chcesz duzo odbić to wyłącz "fresnel reflections" IOR dla szkła to 1,52
February 19, 200619 yr tweety: reytrayce material w vrayu? rob tak jak pisze araneus, dodalbym tylko, ze zamiast wylaczac fresnela mozesz odlinkowac IOR refr. i refl. i podkrecac IOR od refl, jak bardzo podkrecisz to wyjdzie wlasciwie tak samo jakbys wylaczyl fresnela, ale przy niewielkich zmianach ma to sens.
Create an account or sign in to comment