tehacz Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 Więc mam taki problem, jeżeli to się jakoś nazywa to powiedzcie, nie mam pojęcia jak to nazwać wogóle, dlatego nie znalazłem tego w FAQ. Np. mam zwyczajny plane, w srodku wyciałem jakas dziure, teraz chciałbym zrobic tak, zeby pomiedzy wybranymi vertexami powstał kolejny plane. Chyba że jest jakiś inny sposób, żeby wstawić do czegoś takiego światła, w sensie te dwa wycięcia po lewej i po prawej: (zbudowane jest z plane'ów) Pomóżcie plz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Philips Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 jest opcja łączenia ale tu chyba to nie pomorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 nie wiem czy dobrzee kumam ale: -jak jestes w edit.poly kliknij na polygon (czerwony plane) -w constraints zaznacz face i kliknij na create,pozniej zaznaczaj vertexy ktore maja byc powierzchnia i pamietaj zeby pozniej dac na none inna metoda--> zaznacz edge ktore maja byc powierzchnia z wcisnietym shif'tem przeciagnij go powstanie nowa powierzchnia i teraz tylko welt badz target weld zeby polaczyc vertexy utworzone i z dziury nie wiem czy z kumales :D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tehacz Napisano 17 Luty 2006 Autor Share Napisano 17 Luty 2006 Jest dobrze, druga metoda zadziałała, tylko że mam jeszcze jeden problem ... inny troche :) Dlaczego po zastosowaniu Chamfer, na dole maski (żeby jej nie zmeshsmoothował :) ) zrobiły mi się taki dziwne zagięcia ? w sensie jakby coś na siebie nachodziło ale nie moge dojść co na co. Czy jest jakiś szybszy sposób usuwania czegoś takiego? Już któryś raz z rzędu się coś takiego przytrafiło mi. HELP Pozdrawiam! P.S. Lub po prostu jak zrobić, żeby zaznaczyć kilka vertexów a on pomiędzy nimi stworzy plane? Kilka już istniejących vertexów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carioca Napisano 17 Luty 2006 Share Napisano 17 Luty 2006 Wiem jak to się robi w Maya. Jest taki fajny plug CPStools, i tam możesz to znaleźć (Append Polygon chyba...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi