Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Więc mam taki problem, jeżeli to się jakoś nazywa to powiedzcie, nie mam pojęcia jak to nazwać wogóle, dlatego nie znalazłem tego w FAQ.

 

Np. mam zwyczajny plane, w srodku wyciałem jakas dziure, teraz chciałbym zrobic tak, zeby pomiedzy wybranymi vertexami powstał kolejny plane.

 

Chyba że jest jakiś inny sposób, żeby wstawić do czegoś takiego światła, w sensie te dwa wycięcia po lewej i po prawej: (zbudowane jest z plane'ów)

 

Pomóżcie plz

 

d8wx.jpg

 

 

c5gd.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy dobrzee kumam

ale:

-jak jestes w edit.poly kliknij na polygon (czerwony plane)

-w constraints zaznacz face i kliknij na create,pozniej zaznaczaj vertexy ktore maja byc powierzchnia i pamietaj zeby pozniej dac na none

inna metoda-->

zaznacz edge ktore maja byc powierzchnia z wcisnietym shif'tem przeciagnij go powstanie nowa powierzchnia i teraz tylko welt badz target weld zeby polaczyc vertexy utworzone i z dziury

nie wiem czy z kumales :D

pozdro

Napisano

Jest dobrze, druga metoda zadziałała, tylko że mam jeszcze jeden problem ... inny troche :)

Dlaczego po zastosowaniu Chamfer, na dole maski (żeby jej nie zmeshsmoothował :) ) zrobiły mi się taki dziwne zagięcia ? w sensie jakby coś na siebie nachodziło ale nie moge dojść co na co. Czy jest jakiś szybszy sposób usuwania czegoś takiego? Już któryś raz z rzędu się coś takiego przytrafiło mi.

 

HELP

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Lub po prostu jak zrobić, żeby zaznaczyć kilka vertexów a on pomiędzy nimi stworzy plane? Kilka już istniejących vertexów.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności